فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اقلید از برگزاری آیین استقبال از کاروان شهدای گمنام و وداع با دلیرمردان دفاع مقدس از صبح جمعه هفته جاری در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 13 January 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:موسی زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: نقش و اهمیت شهدا در امنیت، عزت و پیشرفت کنونی کشور برکسی پوشیده نیست.

وی عنوان کرد: تلاش دشمن برای کم‌رنگ کردن قداست ایثار و شهادت و ممانعت از ترویج و تبیین این فرهنگ والا نشان از تأثیر و نقش آن در جامعه دارد.

زارعی از ورود کاروان شهدای گمنام در روز جمعه به اقلید خبر داد و تصریح کرد: پس از تشییع پیکر پاک این شهدا در دژکرد، سده، آسپاس و حسن‌آباد این آیین در شهر اقلید از ساعت دو بعدازظهر آغاز می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید بیان داشت: آیین استقبال از شهدای گمنام در شهر اقلید از مقابل فرمانداری این شهرستان آغاز و پس از تشییع در بلوار مطهری و خیابان امامزاده با برگزاری آیین باشکوه وداع با شهدا در میدان شهدا ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا و آیین شبی با شهدا در مصلای نماز جمعه (حسینیه بازار) از دیگر برنامه‌های استقبال از کاروان شهدا در اقلید است.

زارعی با دعوت از حضور پرشور مردم خاطرنشان کرد: مردم ایران هیچ‌گاه برای شهدا کم نگذاشتند و این بار نیز با دل‌وجان در راستای تجدید میثاق با امام(ره) و شهدا و برای استمرار انقلاب و راه شهدا در این آیین شرکت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در پایان سخنان خود با اشاره به مسائل اخیر و سخنانی که در زمینه عدم استقبال از شهدا بیان شد و با اشاره به اینکه شاید این سخنان به‌خاطر حاشیه‌سازی‌هایی که صورت گرفت بیان شد تأکید کرد: اکنون به این نکته و حقیقت رسیدند که مردم مانند همیشه در صحنه و آماده هستند و آیین استقبال از شهدا به‌خوبی و با اقتدار و عزت برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار