فرمانده انتظامی استان ایلام؛
امنیت اجتماعی پایدار زمانی محقق خواهد شد که همه از هر قشر وصنفی به قانون آن جامعه احترام بگذارند.
کد خبر: ۱۶۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 13 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام قانونمندی را یک تکلیف اجتماعی خواند و گفت: امنیت اجتماعی پایدار زمانی محقق خواهد شد که همه از هر قشر وصنفی به قانون آن جامعه احترام بگذارند.
ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، گزارش داد: سردار علی دولتی اظهار کرد: پلیس با رویکرد جامعه محوری و پیشگیرانه خود نگاه ویژه ای به مسئله پیشگیری از آسیب ها وناهنجاری های اجتماعی معطوف کرده است.
وی با اشاره به توفیق نیروی انتظامی در مهار و کنترل مجرمان افزود:طی 9 ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اکثر سرقت هایی که در کل استان به وقوع پیوسته کشف شده است.

***هنجار شکنان اجتماعی مورد تعقیب قانونی قرار می گیرند
سردار دولتی با اشاره به استمرار طرح های انتظامی در ادامه سال 94 از برخورد قاطع وقانونی با ناهنجاری و برهم زنندگان امنیت اجتماعی در استان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی برای حفظ و برقراری امنیت اجتماعی پایدار ،تدابیر و تمهیدهای ویژه ای را به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز استان ایلام اندیشیده است.
وی تاکید کرد: پلیس استان با تشدید فعالیت های خود، با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و افرادی که قصد برهم زدن امنیت و انضباط اجتماعی را داشته باشند، برخورد قاطع وقانونی می کند.
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام امنیت اجتماعی استان ایلام را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: موضوع ارتقای امنیت اجتماعی یکی از ماموریت های پلیس بوده و تاکنون در این رابطه طرح های مختلفی اجرا شده است.
دولتی با تاکید بر اینکه عمده هدف برنامه های انتظامی استان ایلام پیشگیری از وقوع جرایم است، افزود: اولویت ماموریتی در طول سال در بخش های مختلف تخصصی، ماموریتی، اجرایی، پشتیبانی و فرهنگی تدوین شده است.
وی با اشاره به تقویت رویکرد پیشگیری از جرم اضافه کرد: از تمامی ظرفیت های مردمی برای پیشگیری از جرم ،استفاده بهینه می شود.

***تعامل بین دستگاههای لازمه رسیدن به امنیت مطلوب
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در استان گفت: رسیدن به امنیت مطلوب در گرو تعامل بین دستگاهها بوده و این استان با وجود داشتن مردمانی معتقد و متعهد از امنیتی مطلوب برخوردار است.
سردار دولتی افزود: خود کنترلی موضوعی مهم و تاثیر گذار در پیشگیری از جرم است که این موضوع در میان اکثر خانواده های ایلامی وجود دارد.
وی با تاکید بر مشارکت و همکاری آحاد مردم و دستگاههای دولتی و غیر دولتی در تامین امنیت یادآور شد: امنیت محصول کار اجتماعی و رسیدن به امنیت مطلوب و پایدار در گرو تعامل بین دستگاهها است .
فرمانده انتظامی استان ایلام حرکت به سوی اعتماد سازی را مهمترین هدف و برنامه نیروی انتظامی در جهت جلب مشارکت مردم عنوان کرد و گفت: اعتماد به نیروی انتظامی ، دلگرمی را در بین کارکنان به وجود خواهد آورد و باعث می شود که ما در ارائه خدمات به مردم تلاش بیشتری داشته باشیم./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار