مدیر عامل باشگاه بعثت گفت: من در مورد شانس قهرمانی خودمان مطمئن هستم، هر چند هنوز راه طولانی در پیش داریم. ما فقط درنیمه راه هستیم. همه می خواهند پیش بینی کنند که کدام تیم می تواند جام را ببرد، اما فعلا فقط نیمه راه است.
کد خبر: ۱۶۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 10 January 2016
مدیر عامل باشگاه بعثت گفت: من در مورد شانس قهرمانی خودمان مطمئن هستم، هر چند هنوز راه طولانی در پیش داریم. ما فقط  درنیمه راه هستیم. همه می خواهند پیش بینی  کنند که کدام تیم می تواند جام را ببرد، اما فعلا فقط نیمه راه است.

افشین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیمش در رقابت های لیگ دسته دوم اظهار داشت: اگر بخواهیم از جنبه ریاضیاتی نگاه کنیم، تیم های زیادی شانس قهرمانی دارند اما از جنبه فوتبالی و واقعیت، 5 الی 6 تیم مدعی جدی قهرمانی هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: باور دارم باید بازی به بازی به صدر جدول نزدیک شویم، اکنون برای ما هر بازی در لیگ به مانند فینال یک جام است.

حسنی گفت: ما بلندپرواز هستیم، ولی می‌بینید که لیگ چقدر دشوار است، به همین خاطر ما هم خیلی محتاط هستیم.

مدیر عامل باشگاه بعثت تصریح کرد: ما به بلوغ رسیده ایم و مهم ترین چیز این است که ما می دانیم که در پایان فصل تمام تلاش خود را کرده ایم، اگر تیمی بهتر از ما باشد قهرمانی آن تیم عادلانه است.

وی با تمجید از هواداران تیم بعثت تاکید کرد: البته که از هواداران به خاطر حمایت شان متشکرم، اما آنچه می خواهیم این است که ‏هواداران مان راضی باشند زیرا ما در بازی مان به دنبال موفقیت هستیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار