ساکنان حکیمیه تهران به ساخت کمپ توانمندسازی معتادان در این منطقه به شدت اعتراض کردند.
کد خبر: ۱۶۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 09 January 2016
محسن پیرهادی با اعضای شورایاری، هئیت امنا، امامان جماعات، مسئولین بسیج و جمعی از مردم محله حکیمیه دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار نسبت به ساخت کمپ توانمندسازی معتادین در محله به شدت اعتراض شد و خواستار متوقف شدن آن شدند.

پیرهادی ضمن دعوت مردم به صبر و آرامش در پیگیری این موضوع پیشنهاد داد که برای مشخص تر شدن وضعیت برای مردم، مسئولین اجرای طرح در سرای محله حضور یافته و به مردم درباره این اقدام توضیح دهند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه چنین پروژه‌هایی باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد به مردم قول داد تا موضوع را پیگیری کنند تا یا مشکلات آن بر طرف شود و یا در صورت عدم امکان رفع نواقص، طرح متوقف شود.

در ادامه جلسه از سوی دبیر و سایر شرکت کنندگان در جلسه، مشکلات دیگر محله همچون کمبود فضای ورزشی، کمبود دبیرستان پسرانه، عدم وجود ورودی و خروجی از بزرگراه‌ها به محله، احداث ایستگاه مترو، اتمام مساجد در دست احداث، ساخت و سازهای انجام گرفته خلاف کاربری و غیره مطرح شد.

در ادامه جلسه رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر با اشاره به مشکلات مالی شهرداری تهران قول داد حتی‌الامکان موضوعات مطرح شده را پیگیری کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار