سرپرست حوزه معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس از افزایش 66 درصدی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 07 January 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس:داوود جعفرپور بابیان اینکه 48 هتل و مجتمع گردشگری در سراسر این استان در حال ساخت است اظهار داشت: در حال حاضر در 19 شهرستان فارس تأسیسات گردشگری شامل مجتمع‌های بین‌راهی هتل‌های دو تا چهار ستاره متل، سفره‌خانه سنتی، هتل‌آپارتمان، کمپینگ و تفرجگاه در حال ساخت است.

به گفته وی پیشرفت فیزیکی این تأسیسات از 20 تا 80 درصد است و تا دو سال دیگر فارس در حوزه زیرساخت‌های گردشگری با تحول بزرگی مواجه خواهد شد.

جعفرپور در ادامه اضافه کرد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توزیع ساخت تأسیسات گردشگری در شهرستان‌ها صورت گرفته به‌طور مثال در سپیدان 13 مجموعه گردشگری هتل و مجتمع پذیرایی و هتل‌آپارتمان در حال ساخت است یا در شهرستان آباده این تعداد تأسیسات به پنج و در کازرون به شش و در شهرستان جهرم سه مجتمع می‌رسد.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس همچنین خاطرنشان کرد: فارس استانی چهارفصل است و با توجه به تعدد و تنوع جاذبه‌های گردشگری که دارد وجود تأسیسات و مجموعه‌های گردشگری در تمام شهرستان‌ها یک ضرورت به‌شمار می‌رود، ازاین‌رو برای سهولت کار و جذب حداکثری سرمایه‌گذاران بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در فارس تعریف‌شده که به سرمایه‌گذاران این حوزه ارائه خواهد شد.

وی بابیان اینکه برخی از این بسته‌های سرمایه‌گذاری در مناطق نمونه گردشگری واقع شده‌اند افزود: هم‌اکنون مجموعه‌های گردشگری در حال ساخت در شهرستان‌های شیراز، لارستان، داراب، سپیدان، زرین‌دشت، نورآباد، آباده، مرودشت، فسا، جهرم، رستم، اقلید، لامرد، کازرون، خرمبید، مهر، ارسنجان، بوانات و قیروکارزین صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار