نماینده مردم کرج در مجلس:
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: سکوتی که امروز مدعیان دفاع از حقوق بشر در برابر شهادت مظلومانه آیت الله نمر باقر النمر در پیش گرفته‌اند، وقیحانه است.
کد خبر: ۱۵۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 05 January 2016
عزیز اکبریان اظهار داشت: استکبار جهانی برای پیش‌برد اهداف شوم و ظالمانه خود، ابزاری در اختیار دارد که همواره از این ابزارها برای سرکوب قیام‌ها و نظرات و دیدگاه‌های استکباری استفاده می‌کند.
وی افزود: یکی از این ابزارها، سوء استفاده از حقوق بشر و آزادی‌های مشروع و پذیرفته شده انسان‌ها از جمله آزادی بیان است.
این مسئول تصریح کرد: به عنوان نمونه هرگاه ملت و یا حکومتی در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی و ظلم و ستم کشورهای زورگوی غربی ایستادگی می‌کند، با عدم رعایت حقوق بشر و یا نادیده گرفتن آزادی بیان و اندیشه مورد هجمه قرار می‌گیرد.
اکبریان گفت: اگر به روابط تمام کشورهای مستقل و آزادی‌خواه با دنیای غرب نگاه کنیم، می‌بینیم که تمام این کشورها متهم به رعایت نکردن حقوق بشر و نادیده گرفتن حق آزادی بیان هستند.
وی ادامه داد: در مقابل کشورهایی که با سیاست‌های دیکتاتوری اداره می‌شوند، هرگز از سوی کشورهای غربی و رسانه‌هایی که تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی و آمریکایی قرار دارند، مورد اعتراض قرار نمی‌گیرند.
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چاپ تصاویر و کاریکاتورهای توهین‌آمیز به مقدسات مسلمانان در برخی از نشریات اروپایی و آمریکایی گفت: وقتی مسلمانان به این تصاویر اعتراض کردند، ناگهان صدای مدافعان دروغین حقوق بشر و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری درآمد و فریاد زدند که نباید جلوی آزادی بیان و اندیشه گرفته شود.
اکبریان بیان داشت: همین فریب‌کاران و دروغگویان وقتی جان یک نفر مانند آیت‌الله نمر باقر النمر تنها به دلیل ابراز نظر گرفته می‌شود و ظالمانه او را به شهادت می‌رسانند، سکوت کرده و اعتراض نمی‌کنند.
وی تاکید کرد: این سکوت وقیحانه و ناجوانمردانه است و بیش از پیش ماهیت دروغین و فریب‌کارانه جهان استکبار و حکومت‌های غربی را برای افکار عمومی روشن می‌کند.
اکبریان در پایان گفت: متاسفانه برخی از حکومت‌های به ظاهر اسلامی نیز با این ددمنشان همصدا و همراه شده و علیه جهان اسلام توطئه می‌کنند که به زودی از سوی افکار عمومی و به ویژه مردم خودشان پاسخ این رفتار را خواهند دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار