رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام؛
رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام بر لزوم شناسایی و رفع مشکلات رسانه‌های استان ایلام تاکید کرد.
کد خبر: ۱۵۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 04 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام بر لزوم شناسایی و رفع مشکلات رسانه‌های استان ایلام تاکید کرد.

غلامرضا علی‌‌محمدی ظهر امروز در نشست شورای بسیج رسانه استان ایلام اظهار داشت: محورهای جلسه امروز پیرامون بیمه تکمیلی خبرنگاران و ... بوده که در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام گفت: در حال حاضر پیگیری‌های لازم برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی به خبرنگاران بسیجی صورت گرفته که افراد علاقه‌مند می‌توانند از این مزیت بهره جویند.

وی ادامه داد: قرار است تا پایان امسال نیز همایش و گردهمایی تحت عنوان بسیج رسانه برگزار شود و سعی می‌شود این مراسم نیز با همکاری اعضای شورای بسیج رسانه استان ایلام شکل گیرد.

این مسئول اضافه کرد: موضوع تشویق و تقدیر از برندگان جشنواره‌های گذشته از جمله جشنواره دفاع مقدس در این جشنواره مد نظر خواهد بود و از این افراد تقدیر به عمل خواهد آمد.

علی‌محمدی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های امسال بسیج رسانه نیز پیگیری و رفع یکی از مشکلات حوزه رسانه بوده که در دستور کار بسیج رسانه استان ایلام قرار دارد و باید با همکاری شورای بسیج رسانه و نخبگان این حوزه این مهم اجرایی و محقق شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام گفت: باید با تشکیل کارگروهی یکی از مشکلات و محدودیت‌های حوزه رسانه در استان را شناسایی و برای رفع آن با استفاده از ابزارهای موجود تلاش کرد.

وی ادامه داد: سعی می‌شود با شناسایی مشکل یک گروه پیگیری‌کننده نیز تعیین شود و موضوع را از طریق مسئولان امر پیگیری کند تا نتیجه مورد نظر حاصل شود./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار