رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به ایام نوروز و حجم تردد خودروها در محورهای مواصلاتی از توقیف 72 ساعته خودروهایی خبر داد که سه تخلف همزمان داشته باشند.
کد خبر: ۱۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹ 20 March 2015
به گزارش تابناک قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد در گفت وگویی افزود: در ایام نوروز تخلفات خودروها شامل سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، حرکت از شانه سمت راست جاده کنترل و در صورتی که گشت ها سه تخلف هم زمان بینند حتما وسیله به مدت 72 ساعت توقیف می شود. 
وی هدف از گشت های نامحسوس را برخورد با خودروهای حادثه ساز اعلام کرد و گفت: این گشت ها با تردد در سطح محورها تخلفات حادثه ساز را هم پوشانی کرده و خودرو متخلف توسط تیم بعدی متوقف و به تیم های گشت اعلام می شود و وسیله مورد نظر در اولین پارکینگ و یا اولین تیم گشت که مشاهده شد حتما متوقف و به پارکینگ منتقل می شود. 
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات با بیان اینکه کوچکترین بی احتیاطی حوادث تلخی را رقم می زند اضافه کرد: رانندگان ضمن پرهیز از عجله و شتاب به ازاء هر دو ساعت رانندگی در پارکینگ توقف و به زودتر رسیدن به مقصد فکر نکنند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار