مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: برای ریشه کن کردن پدیده شوم زیرمیزی پزشکان به همکاری همه مردم نیازمندیم.
کد خبر: ۱۵۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 04 January 2016
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: برای ریشه کن کردن پدیده شوم زیرمیزی پزشکان به همکاری همه مردم نیازمندیم.

امید قادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص روند برخورد با معضل زیرمیزی پزشکان و رعایت تعرفه های درمانی از سوی آنان گفت: در مورد عدم رعایت تعرفه ها تنها چند مورد در سطح استان کرمانشاه گزارش شده و تذکرات لازم  نیز به آنان داده و تعهداتی نیز مبنی بر عدم تکرار این موضوع از پزشکان متخلف گرفته شده است.

وی با اشاره به انجام بازرسی‌های موردی توسط اکیپ متشکل از نیروهای استانداری، بیمه سلامت، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی برای برخورد با دریافت های خارج از تعرفه، افزود: خوشبختانه در استان کرمانشاه و در مورد پدیده زیرمیزی پزشکان نیز تنها تعداد معدودی گزارش شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: گزارشات واصله نیز به شورای نظارت بر تعرفه های پزشکی استان ارجاع شده و تاکنون به نتایج خوبی نیز رسیده ایم و هم چنین مواردی نیز به تعزیرات حکومتی و هیئت تخلفات تخطی و دریافت اضافه معرفی شده اند.

قادری ادامه داد: مردم هرگاه احساس کردند که صورتحساب پزشکی و تعرفه پرداختی در داروخانه ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و مطب ها غیرنرمال است می توانند موارد فوق را منعکس کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: پس از بررسی شکایات مردمی، در صورتی که وجه اضافی از فردی اخذ شده باشد مبلغ مذکور به افراد عودت داده و با متخلفان نیز برخورد می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه کرمانشاه نسبت به سایر استانها در برخورد با پدیده زیرمیزی عملکرد بهتری داشته است، گفت: برای ریشه کن کردن این پدیده بیشتر به کمک و همکاری مردم نیاز داریم و پزشکان در این خصوص به اندازه کافی توجیه شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار