با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی، مجموعه فرهنگی ورزشی و ساختمان اداری سپاه ناحیه چرام افتتاح شد.
کد خبر: ۱۵۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 02 January 2016

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام، همزمان با روز 9 دی و با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی، مجموعه فرهنگی ورزشی و ساختمان اداری سپاه ناحیه چرام افتتاح شد.

سردار یدالله بوعلی در آئین افتتاح این پروژه ها، اظهار داشت: با لطف و عنایت الهی و به برکت این ایام پروژه هایی در سطح استان تعریف کرده بودیم که امروز و در این روز با ارزش در شهرستان چرام افتتاح شد که هدیه ای به مردم عزیز، ولایتمدار و همیشه در صحنه ی این شهرستان است.

وی با اشاره به این مجموعه فرهنگی ورزشی گفت: یک سالن ورزشی چند منظوره امروز به بهره برداری رسید و استخر سرپوشیده شهرستان که یکی از پروژه های موردنیاز شهرستان چرام بود نیز در حال اجرا است که ان شاالله در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افتتاح ساختمان اداری سپاه ناحیه چرام، افزود: کار احداث این ساختمان اداری کمتر از یک سال به طول انجامید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

این مسئول همچنین از افتتاح پایگاه مقاومت شهید غلامیان چرام خبر داد و تصریح کرد: ارزش واقعی این پروژه ها در مجموع بالای 2 میلیارد می باشد که ان شاالله به مرور زمان تکمیل خواهند شد.

مجموعه فرهنگی ورزشی و ساختمان اداری سپاه ناحیه چرام افتتاح شد + تصاویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار