پیگیری در کردستان؛
تیم های فوتبال استان کردستان هفته جاری در رقابت های لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور و هچنین در لیگ های دسته دو و سه حضور و به نتایج تساوی و پیروزی دست یافت.
کد خبر: ۱۵۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 31 December 2015
تیم های فوتبال استان کردستان هفته جاری در رقابت های لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور و هچنین در لیگ های دسته دو و سه حضور و به نتایج تساوی و پیروزی دست یافت.

تیم فوتبال شهرداری کامیاران در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حریف یزدی خود را با زدن ۶ گل در هم کوبید.

در این دیدار که در ورزشگاه آزادی شهر کامیاران برگزار شد، تیم شهرداری این شهر برای جبران شکست خود در هفته اول این مسابقات در مقابل سردار بوکان با یک ترکیب تهاجمی وارد زمین شد و در پایان با نتیجه پر گل ۶ بر یک تربت نوین یزد را شکست داد و یک پیروزی شیرین و ماندگار را در کارنامه حضور خود در رقابت های لیگ دسته دوم آفرید.

در این بازی یاسر فیضی بازیکن موثر و ریز نقش کامیارانی در دقایق ۲۰، ۴۲، ۵۳ و ۵۸ دروازه حریف را باز کرد و صابر ملکی دیگر فوتبالیست تیم شهرداری نیز در دقایق ۷۰ و ۸۰ دو گل را به ثمر رساند.

شهرداری کامیاران در گروه دو این رقابت ها قرار دارد و با تیم های سردار بوکان، کارگر بنه گز، شهرداری ماهشهر، ماهان شوشتر، بادران تهران، کیمیا فرآیند تهران، پارس جنوبی جم، تربیت نوین یزد و شهرداری تبریز هم‌گروه است.

رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور ۴۰ تیم در چهار گروه برگزار می‌شود و از هر گروه ۳ تیم به مرحله دوم صعود می‌کند.

تیم شهرداری کامیاران در هفته سوم این رقابت ها در روز ۱۴ دی ماه میهمان کیمیا فرآیند تهران خواهد بود.

تساوی نمایندگان کردستان در لیگ دسته سه کشور

تیم های آبیدر سنندج و ایستک مریوان در یک بازی معوقه لیگ دسته سوم باشگاه های کشور با ارائه یک بازی سرد و کم افت و خیز به تساوی یک بر یک دست یافتند.

بازی معوقه هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور در ورزشگاه ملک نیای سنندج برگزار شد.

در این دیدار که در هوای سرد و زمستانی شهر سنندج برگزار شد، دو تیم با ارائه یک بازی درگیرانه و پر برخورد از نظر فیزیکی در میانه میدان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تیم ایستک مریوان با ۱۵ امتیاز در رده سوم جدول رقابت ها قرار گرفته است و آبیدر سنندج نیز با ۱۲ امتیاز در جایگاه ششم جدول مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور قرار دارد.

تیم ایستک مریوان یکشنبه ۱۳ دی ماه در هفته نهم این دیدارها در ورزشگاه زاگرس مریوان میزبان شهرداری همدان خواهد بود و تیم آبیدر سنندج نیز استراحت دارد.

رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور با حضور ۶۰ تیم در ۵ گروه ۱۲ تیمی برگزار می شود و دو تیم اول هر گروه به مرحله دوم راه پیدا می کنند.

 پیروزی خورشید قروه در هفته دهم رقابت های لیگ برتر جوانان کشور

در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور، تیم خورشید قروه با پیروزی مقابل تیم پدیده مشهد به کار خود در دهمین دیدار پایان داد.

تیم خورشید قروه در هفته دهم این رقابت ها در ورزشگاه شهید چمران میزبان تیم پدیده مشهد بود و در پایان بازی با تک گل بهمن رسول پور در دقیقه ۳۲ تیم حریف را مغلوب کرد و دومین پیروزی این رقابت ها را بدست آورد.

در حال حاضر تیم خورشید قروه با دو برد، پنج مساوی و سه باخت و کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه نهم جدول رقابت های لیگ برتر جوانان کشور قرار دارد.

نماینده استان کردستان در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور در روز سه شنبه ۱۵ دی ماه میهمان تیم نفت آبادان خواهد بود.

در این رقابت ها ۱۲ تیم از باشگاه های کشور حضور دارند و دیدار های خود را بصورت رفت و برگشت در یک گروه برگزار خواهند کرد.

تراکتور سازی تبریز، خورشید قروه، سپاهان و ذوب آهن اصفهان، نفت آبادان، فولاد خوزستان، مس کرمان، پدیده مشهد، نفت اهواز، گوهر زاگرس درود، شاهین بوشهر و فجر سپاسی شیراز تیم شرکت کننده در این رقابت ها هستند.

سرپرست خورشید قروه به عهده سجاد خالدیان است و فرید مبارکی، هادی مرادیانی، جواد مریدی و مهران عباسی در این دوره از رقابت ها به عنوان مربی تیم را هدایت و همراهی می کنند.

نمایندگان فوتبال استان کردستان در گروه سوم این رقابت ها قرار دارند و با تیم های شهرداری بناب، خوی، شهرداری مهاباد، بهره برداری مترو تهران، استقلال ملاثانی اهواز، شهرداری همدان، بوکان، پرسپولیس دره شهر ایلام، استقلال جنوب تهران و آبی پوشان گیلانغرب هم‌گروه هستند./پ

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار