به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و سازمان های مردم نهاد طلوع اندیشه مازندران و جوانان وارث زمین محمودآباد و به مناسبت هفته وحدت دیوار مهربانی در محمودآباد برپا شد.
کد خبر: ۱۵۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 30 December 2015

به گزارش تابناک مازندران،این مراسم  با حضور شهردار محمودآباد و عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد و اعضای سازمانهای مردم نهاد شهرستان محمودآباد برگزار شد.

رحمان مسعودی مدیرعامل موسسه طلوع اندیشه مازندران طی سخنانی در این مراسم گفت: این حرکت نمادین بازتولید پیام خوبی در روز ولادت نبی مهربانی و هفته وحدت می باشد که بارقه امید برای تغییر بی تفاوت ها در جامعه و تلنگری برای روشن نمودن وجدانهای خاموش می باشد.


وی گفت: سازمانهای مردم نهاد امروز با حفظ کرامت وشان انسانی نیازمندان مهربانی را به دیوارها سپردند تا افراد مستمند با حقارت از آن بهره مند نگردند و بلکه با برداشتن باری از روی دوش دیوار که بار سنگین نیازمندان را تحمل می کرد عاطفه و مهربانی را به جامعه انسانی بازگردانند.


مدیرعامل موسسه طلوع اندیشه مازندران گفت: پی ریزی این مراسم که با مشارکت و همکاری جوانان پویا و فعال شهر محمودآباد اتفاق افتاد در فضای مجازی برنامه ریزی و هم اندیشی شده و امروز شاهد تحقق اراده جوانان فهیم و مهربان محمودآباد هستیم و امیدواریم در آینده در سایر حوزه های که جامعه نیازمند مشارکت مردم می باشد جلوه های روشنی از ایثارو گذشت و مشارکت شهروندی را شاهد باشیم.


در بخش پایانی این مراسم کلیه حاضرین به نصب البسه و پوشاک خود در فضای ایجاد شده از سوی شهرداری برای بهره مندی نیازمندان قرار داند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار