بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 28 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



تصاویری از یک خودکشی در میدان رسالت

امروز ساعت 11:20 دقیقه دختر جوانی حدودا 25 ساله در میدان رسالت دست به خودکشی زد.

مردم سریعا با مشاهده صحنه سقوط دختر جوان از بالای پل هوایی با اورژانس و نیروی انتظامی تماس گرفته و ماموران سریعا در محل حاضر شدند.

علت خودکشی هنوز مشخص اما عباسی مدیر اطلاع رسانی اورژانس تهران این خبر را تایید کرد.

خودکشی دختر جوان در میدان رسالت +عکس

خودکشی دختر جوان در میدان رسالت +عکس

خودکشی دختر جوان در میدان رسالت +عکس



اجاره نمازخانه زنانه برای فحشا + عکس

رئیس اداره آگاهی البحیره گفت: اطلاعاتی دریافت کردیم که بر اساس آن "صبری. م. ع." خادم 39 ساله مسجد شهر دمنهور، در اوقات غیر از وقت نماز، بخش زنانه مسجد را به مبلغی معادل 50 جُنیه (7 دلار) برای انجام اعمال غیراخلاقی اجاره می داد.

اجاره نمازخانه زنانه برای فحشا + عکس

در پی بررسی های انجام شده، صحت موضوع تایید شد و خادم مسجد بازداشت گردید.

پایگاه اینترنتی "رای الیوم" با نقل این خبر نوشت: مدیر اداره آگاهی البحیره، دستور تشکیل گروه تحقیق به ریاست رییس اداره اماکن را به منظور تسریع در بازداشت دیگر افراد خاطی در این زمینه را صادر کرده است.

نیروهای امنیتی تا کنون با حکم دادستانی دو متهم 46 و 40 ساله مقیم یکی از روستاهای مرکز دمنهور را هم در این رابطه بازداشت کرده اند.


حمایت تمام‌قد دایی از ظریف و فردوسی پور

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم صبای قم به سبب مصاحبه با وزیر امور خارجه از مجری برنامه نود حمایت کرد.

علی دایی در مصاحبه‌ای به سؤالات پاسخ داد.

* برد خوبی در اهواز کسب کردید. از بازی بگویید.

استقلال اهواز چیزی برای از دست دادن نداشت و بازی مقابل اینگونه تیم ها سخت است. مهم زدن گل اول بود که خدا را شکر به موقع گل زدیم و توانستیم برنده شویم.

*قرار گرفتن صبا در بالای جدول را باید محصول کدام عامل یا عوامل دانست؟

همدلی مهمترین مولفه تیم ماست. تیمی که از بالاترین رکن مدیریت تا پایین همه همدل و در سایه رفاقت کار می کنند باید موفق شود. بچه های ما هم همه تلاششان را به کار بسته اند و نتایج هم خوب بوده است. انشاالله روند مطلوب‌تری هم پیدا خواهیم کرد.

*در نیم فصل چه برنامه ای دارید؟

اردو و برنامه های تمرینی داریم و برای تقویت تیم هم دنبال جذب بازیکن هستیم اما همه این موارد را به بعد از بازی با نفت موکول کرده ایم.

*با وجود تکذیب های متعدد برخی خبرها حکایت از حضور افرادی مانند شما و عادل فردوسی پور در انتخابات مجلس داشت.

من که طبق وصیت مرحوم پدرم هیچگاه پا به عرصه سیاست نمی گذارم. فردوسی پور هم که خودش گفته بود چنین قصدی ندارد. البته الان که بحث عادل مطرح شد باید بگویم با وجود اینکه به برخی موارد برنامه او انتقاد دارم اما هیچگاه در سلامت او تردیدی نداشته ام. متاسفانه این اواخر به سبب مصاحبه او با دکتر ظریف برخی سعی کرده اند وی را زیر سوال ببرند. کدام اشتباه را مرتکب شده که سعی می کنیم تنها برنامه پربیینده تلویزیون را هم بایکوت کنیم؟

با وزیری که منتخب دولت و مورد تایید مجلس و نظام است مصاحبه کرده و نباید داشته هایمان را با دست خود تخریب کنیم. دکتر ظریف محبوبیت زیادی بین مردم دارد و عادل هم به همین دلیل سراغ او رفته است.  یکبار دیگر می گویم من در برخی موارد به برنامه فردوسی پور نقد دارم ولی آیا می شود خلاقیت او را نادیده گرفت؟ فرد سالمی که در تمام این سال ها می توانست برای خودش بیشترین منافع و بهره مالی را فراهم کند و قطعا انواع و اقسام پیشنهادات مسموم به وی شده اما در سایه سلامت ذاتی اش  خود را حفظ کرده مستحق چنین برخوردهایی نیست.

*برنامه ریزی های لیگ و تغییرات مکرر بازی‌ ها را چگونه می بینید؟

تیم ها بر اساس برنامه سازمان لیگ برای خودشان برنامه ریزی می کنند. تمرین می گذارند بلیت پرواز می گیرند و هتل رزو می کنند. تغییرات مکرر اگر چه برخی اوقات خارج از اراده سازمان لیگ است اما باشگاه ها را متضرر می سازد.

*بازی با نفت را چگونه ارزیابی می کنید؟

منصوریان دوست خوب من و مربی بسیار خوبی است که تیم خوبی را هم اماده کرده. قطعا بازی سختی داریم اما فقط برای برد به میدان می رویم.


منصوریان: تاج کارت قرمز گرفت/ سیستم حاکم بر فوتبال ایران «جبر» است

 سرمربی تیم فوتبال نفت از سازمان لیگ و مهدی تاج انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: 90 دقیقه بازی را به دو بخش تقسیم می‌کنم. در نیمه اول بازی ما موقعیت‌هایی داشتیم که متأسفانه توسط نانگ، امیری و دیگر بازیکنان از دست دادیم. در نیمه دوم نیز ما توانستیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف خلق کنیم اما از آنها استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: در این بازی من از تمام بازیکنان جوانم استفاده کردم و توانستیم به اندازه کافی روی دروازه حریف موقعیت خلق کنیم اما تراکتورسازی پس از گلی که به ثمر رساند، عقب‌نشینی کرد و دلخوش به ضدحملات بود. تیم حریف از حمایت تماشاگرانش نیز برخوردار بود و ما هم از تماشاگرانی که ما را مورد حمایت خود قرارد دادند، تشکر می‌کنیم.

سرمربی تیم نفت تهران با انتقاد از مسئولان سازمان لیگ تصریح کرد: این یک کارت قرمز برای تاج است. ما با لیگ کره و ژاپن خواهرخواندگی امضا می‌کنیم اما این است شرایط برگزاری مسابقات! من چند سال در فوتبال اروپا بازی کرده‌ام و هیچ جای دنیا ندیدم که به یک تیم 24 ساعت قبل از بازی اعلام کنند که حتماً باید در زمین حاضر شود. اگر شرایط آلودگی هوا بهتر شده است، باید آن را زودتر اعلام می‌کردند نه اینکه ساعت 15:30 به من بگویند که تیمت فردا باید به میدان برود.

منصوریان تصریح کرد: سازمان لیگ ما را مجبور کرد که در این بازی به میدان برویم اما در نظر نگرفتند که ما روز قبل از مسابقه تمرین سنگین انجام دادیم و به کلی حتی برنامه غذایی ما هم به هم ریخت.

وی با  بیان اینکه این نحوه برنامه ریزی برای چنین بازی مناسب نبود، افزود: ما دیروز تمرین سنگینی انجام دادیم اما حریف تمرین سبک انجام داده بود. امیدوارم اینکه گفته می شود از داخل فدراسیون به آنها گفته بودند بازی قطعاً انجام می‌شود اینطور نباشد و من در این زمینه اشتباه کرده باشم. ما باید به تیم‌ها و هواداران آنها احترام بگذاریم و واقعاً این نحوه برگزاری بازی‌ها مناسب نیست.

سرمربی تیم نفت تهران خاطرنشان کرد: فصل قبل من در همین جا از همین مسئولان سازمان لیگ تشکر کردم که برنامه سال آینده را طراحی کردند اما الان از آنها انتقاد می‌کنم و اعتقاد دارم این نحوه برنامه‌ریزی آنها اصلا حرفه‌ای نبود.

منصوریان ادامه داد: من اهل دروغ نیستم. دیروز ساعت 11:30 تیم را تمرین دادم و اتفاقاً فشرده هم بود. ساعت 3:34 دقیقه بعد از ظهر نیز متوجه شدیم که باید روز دوشنبه به میدان برویم. به هر حال می‌توانستیم برنده این بازی شویم اما بازیکنان خسته بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه تیم امید باعث ایجاد چنین شرایطی شده است؟ گفت: من چند سال قبل سرمربی تیم امید بودم و امیدوارم بلایی که زمان من سر این تیم آمد، الان تکرار نشود. چرا باید پای تیم امید را به این ماجرا باز کنیم؟ آقای فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات روز شنبه به ما گفت که سه‌شنبه با تراکتورسازی بازی داریم.

سرمربی نفت با انتقاد از رئیس سازمان لیگ عنوان کرد: آقای تاج مصاحبه کرده که نفت باید دوشنبه بازی کند. به نظرم این ادبیات خوبی نیست و سیستم جبری است. آیا برای پرسپولیس و استقلال هم «باید» وجود دارد؟

منصوریان در پایان در خصوص دیدار بعدی تیم نفت مقابل صبای قم تصریح کرد: بازی سختی مقابل صبا داریم. علی دایی مربی خوبی است. به هر حال تلاش و توکل به خدا می‌کنیم تا تیمی شایسته را به میدان بفرستیم.


حمایت جامعه روحانیت از نامزدی هاشمی

عصر ایران: اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، به حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده مجلس خبرگان رای مثبت دادند.

سایت خبری پایش نوشت: در ادامه بررسی نامزدهای خبرگان برای ارائه فهرست انتخاباتی جامعه روحانیت، در تازه ترین جلسه شورای مرکزی این تشکل، در مورد آقای هاشمی رفسنجانی رای گیری بعمل آمد و اکثریت اعضای شورای مرکزی از حضور وی در فهرست انتخاباتی جامعه روحانیت اعلام حمایت کردند.

یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت گفت: با توجه به اینکه قرار است جامعه روحانیت و جامعه مدرسین، فهرست مشترکی برای انتخابات خبرگان در تهران ارائه کنند، رای مثبت اعضای جامعه روحانیت به آقای هاشمی برای برخی از مخالفان رئیس مجمع تشخیص مصلحت غیرمنتظره بوده است.

وی افزود: در حال حاضر برخی مخالفان آقای هاشمی در تلاشند تا رای گیری مجددی در جلسه آینده صورت گرفته و با رایزنی هایی، رای برخی اعضا را برگردانند.

در همین حال خبرنگار ما مطلع شد که جلسه جامعه روحانیت هم اکنون (عصر دوشنبه) برای بررسی فهرست انتخاباتی برگزار شده و ممکن است بار دیگر در این جلسه در مورد حمایت از هاشمی رفسنجانی رای گیری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار