سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری:
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: براساس لیست نهایی اعلام شده 295 نفر از حوزه های مختلف انتخابیه استان داوطلب حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده اند.
کد خبر: ۱۵۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 26 December 2015
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: براساس لیست نهایی اعلام شده 295 نفر از حوزه های مختلف انتخابیه استان داوطلب حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده اند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر شاه حسینی در ادامه اظهار کرد: بر اساس آمار اعلام شده در حوزه های انتخابیه کرمانشاه 116 نفر، اسلام آبادغرب و دالاهو 48 نفر، سنقر 37 نفر، پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر 37 نفر، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب 35 نفر و از کنگاور، صحنه و هرسین 22 نفر برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از میان این داوطلبان 43 نفر دارای مدرک دکترا، 224 نفر داری مدرک کارشناسی ارشد، 24 نفر دارای مدرک کارشناسی و 3 نفر دارای مدرک حوزوی می باشند که در این میان 275 نفر مرد و 20 نفر زن می باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه آمار ثبت نام داوطلبین به نسبت انتخابات مجلس نهم از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است در ادامه اظهار کرد: برای انتخابات مجلس نهم تعداد 163 نفر از کل استان ثبت نام کرده اند که این رقم در انتخابات پیش رو به 295 نفر افزایش یافته است که نشان از اقبال بیشتر برای مشارکت در این امر مهم و سرنوشت ساز دارد.

دکتر شاه حسینی ادامه داد: خوشبختانه روند ثبت نام در این دوره از انتخابات با آرامش تمام و سهولت انجام شد که امیدوارم سایر فرایندها نیز به همین شکل انجام شود.
وی در ادامه اظهار داشت: هیئت های اجرایی بر اساس قانون و با رعایت کامل بی طرفی و پرهیز از هرگونه جانبداری در مدت 10 روز با توجه به استعلام هایی که از مراجع قانونی چهارگانه صورت می گیرد به بررسی صلاحیت داوطلبین خواهند پرداخت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار