دومین همایش علمی آموزشی مربیان فوتبال محلات کلانشهر اهواز به مدت 2 روز با حضور مدرسان فیفا وبه همت مدیریت ورزش شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 26 December 2015
به گزارش تابناک خوزستان؛ به همت مدیریت ورزش معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری دومین همایش علمی آموزشی مربیان فوتبال محلات کلانشهر اهواز به مدت 2 روز با حضور مدرسان فیفا برگزار شد.

در افتتاحیه این همایش امیر آهن جان معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز ضمن خوش آمدگویی به مربیان واساتید فوتبال گفت:شهر اهواز دیگر در فکر کارهای خدماتی نیست.

در دهه های گذشته شهرداری را با لباس نارنجی و سبز می شناختند ولی امروزه شهرداری ها مخصوصا در کلانشهرها با روح مردم کاردارند.ما در شهرها غیر از کارهای خدماتی ، عمرانی و ساختمان سازی در راستای بستر سازی آموزش و نشاط شهروندان نیز تلاش میکنیم که کار سختی است زیرا ارتباطمان با انسان است.

برگزاری دومین همایش علمی آموزشی مربیان فوتبال در اهواز

وی درادامه گفت: به امید خدا با تیمی که در معاونت اموراجتماعی وفرهنگی کلانشهر اهواز مستقر است توانسته ایم خودمان را به شهروندان نزدیک کنیم.

به لطف خدا و در این دوره چهارم شورای شهر و با نگاه ویژه شهردار محترم به مقوله ورزش تا امروز توانستیم 63 زمین چمن مصنوعی را احداث نماییم و انشاا... تعداد این زمینها را به استاندارد واقعی که هر محله یک زمین چمن است برسانیم و با توجه به اینکه 119 محله در شهر اهواز داریم بتوانیم تعداد زمین های چمن را به 119 عدد برسانیم. زیرا به دلیل زندگی آپارتمان نشینی مردم جایی برای ورزش کردن ندارند.

آهن جان در ادامه گفت: در راستای گسترش نشاط و شادابی در میان شهروندان در سطح شهر اقدام به راه اندازی مسابقات ورزشی و نشاط آور کرده ایم و با اجرای طرح شهردار مدرسه دانش اموزان را نیز بیشتر با ورزش آشنا ساخته ایم.

برگزاری دومین همایش علمی آموزشی مربیان فوتبال در اهواز

وی در پایان به راه اندازی پارک بانوان اشاره کرد و گفت انشاا... شاهد افتتاح دومین پارک بانوان در شهر اهواز باشیم.

هدایت ممبینی نیز در افتتاحیه این همایش ضمن خوش آمدگویی به حاضران گفت: مربیان زحمتکش فوتبال با کمترین امکانات و بدون هیچ چشم داشتی زحمت می کشند و بازیکنان خوبی چه از نظر ورزشی و چه از نظر اخلاقی تربیت می کنند.

وی افزود: شهر اهواز خواستگاه فوتبال داری و ورزش است و از زمانی که فوتبال رشد کرد اهواز و خوزستان همیشه یک پای فوتبال کشور بود.

 به همت شورای اسلامی شهرو شهردار محترم اهواز و معاونت اجتماعی وفرهنگی و شورای مرکزی شهر اهواز در تلاش هستیم که انشا ا...این برنامه های آموزشی را به صورت متداول داشته باشیم و انشا ا... همانطور که شهرداری و معاونت فرهنگی تلاش میکنند واین کلاسها را برگزار می کنند ، مربیان نیز از حضور اساتید خوب استفاده کنند و خودشان را به روز کنند تا بتوانند خدمات بیشتری در شهر اهواز برای ورزشکاران انجام دهند.

شایان ذکر است این همایش دو روزه آموزشی روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم دیماه در تالار مهتاب با حضور مربیان فوتبال محلات  و با هدف بالا بردن سطح علمی مربیان برگزار گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار