دوقطبی اصولگرایان یا اصلاح‌طلبان شکسته شد!
در آخرین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخی حامیان دکتر قالیباف در فرمانداری مشهد حاضر شده و نام‌نویسی کردند که این حضور، نوید انتخاباتی هر چه پرشورتر در مشهد را دارد.
کد خبر: ۱۵۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 25 December 2015
به گزارش تابناک رضوی، در اولین ساعات ثبت‌نام رضا شیران‌خراسانی مشاور محمدباقر قالیباف، تقی فروتن از مدیران شهرداری تهران و شراره معدنیان مشاور معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران با حضور در فرمانداری مشهد نسبت به ثبت نام خود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه مشهد اقدام کردند.

دکتر رضا شیران از فرماندهان دوران دفاع مقدس صبح امروز و پس از برگزاری آیین دعای ندبه در منزلش به همراه تعدادی از اعضای ستادهای سابق دکتر قالیباف و فروتن و محسنی، راهی فرمانداری شد تا در کارزار انتخابات رسما نامزد شود.

نامزدی حامیان دکتر قالیباف در مشهد

همچنین روز گذشته نیز آقایان سید محمد صادق مرکبی و محمد مهدی برادران نیز که هر دو سابقه معاونت مهندس پژمان در شهرداری مشهد را داشته‌اند در انتخابات ثبت نام کردند.

گفتنی است با توجه به تعداد نامزدهای فوق و نیز اقبال طیف دکتر قالیباف در مشهد دوقطبی اصلاح طلبان یا اصولگرایان در پایتخت معنوی ایران اسلامی به نفع خط سوم یا جریان اصولگرایان اصلاح طلب یا اعتدالگرایان واجد جایگاه مردمی، شکسته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار