مدیر مرکز خدمات تخصصی طب کار جهاد دانشگاهی همدان از رشد 30 درصدی خدمات تخصصی این مرکز در سال 93 خبر داد.
کد خبر: ۱۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 21 March 2015

مدیر مرکز خدمات تخصصی طب کار جهاد دانشگاهی همدان از رشد 30 درصدی خدمات تخصصی این مرکز در سال 93 خبر داد.

به گزارش فارس؛مریم کریمی از رشد 30 درصدی خدمات تخصصی این مرکز در سال 93 خبر داد و اظهار کرد: در سال 93 مرکز خدمات تخصصی طب کار وابسته به جهاد دانشگاهی همدان توانسته در راستای تحقق بخشیدن به انجام معاینات سلامت شغلی با هدف حفظ سلامت شغلی شاغلان صنایع، گام‌ موثری بردارد.

وی ادامه داد: مرکز خدمات تخصصی طب کار وابسته به جهاد دانشگاهی از ابتدای سال 93 در مجموع با بیش از 10 شرکت و واحد تولیدی صنعتی قرارداد معاینات کارگری منعقد کرده و در حال حاضر شرکت‌هایی از جمله شرکت قند هگمتان، معدن صبانور، کیان کُرد، همکار شیشه غرب و ... در مرحله انعقاد قرارداد با مرکز طب کار هستند.

مدیر مرکز خدمات تخصصی طب کار جهاد دانشگاهی همدان خاطرنشان کرد: مرکز تخصصی طب کار، علاوه بر انجام معاینات کارخانجات و صنایع در زمینه صدور کارت سلامت رانندگان خودروهای سنگین، معاینات بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و بدو استخدام و تاکسیرانی و ... را نیز انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: در سال جاری 8 هزار نفر در این مرکز مورد معاینه شغلی قرار گرفتند که این آمار نسبت به سال گذشته در حدود 30 درصد افزایش داشته است.

کریمی با اشاره به اهداف توسعه‌ای مرکز طب کار جهاد دانشگاهی همدان افزود: ایجاد زمینه مطالعاتی و تحقیقاتی در خصوص طراحی سیستم‌های ایمنی در محیط، بررسی و تأیید نقشه‌های صنعتی از نظر بهداشت حرفه‌ای، اندازه‌گیری عوامل زیان‌آور محیط کار و برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی در خصوص سلامت محیط کار برای مدیران از جمله برنامه‌های آینده این مرکز است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار