رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار، تغییر ذائقه را هدف اصلی دشمن از طراحی پروژه نفوذ قلمداد کرد.
کد خبر: ۱۵۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 25 December 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الا‌سلام مهدی طائب پنجشنبه شب در یادواره 103شهید روحانی و طلبه کاشان و آران و بیدگل که در مجموعه ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شده بود، اظهار کرد: راهی که امام حسین(ع) انتخاب کرد راه شهادت بود و همین انتخاب باعث شد که افراد وارسته و والا هم رهرو راه او و یارانش باشند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی دشمن با برنامه‌ای مشخص می‌خواهد ذائقه ملت ایران را عوض کند، تصریح کرد: نفوذی که مقام معظم رهبری از آن نام می‌برند همین تغییر ذائقه است چون با تغییر ذائقه، به تدریج اهداف اصیل جای خود را به تجمل‌گرایی و رفاه‌زدگی می‌سپارد و این امر برای مملکت یک آسیب است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار یادآور شد: خدا را فراموش کردن، رفاه‌طلبی و دنیاپرستی و از یاد بردن اهداف و آرمان‌های انقلاب و دشمن را به فراموشی سپردن از اهداف دشمن است.

طائب همچنین به مذاکرات اخیر و بر‌جام پرداخت و افزود: هنوز خودشان نمی‌دانند چه گرفته‌اند و چه چیزی داده‌اند ولی چیزی که مشخص است در مجموع مذاکرات سه تهدید برای فرهنگ مردم ایران وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در سوریه جنگ جهانی بی سر و صدایی در حال روی دادن است، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم که ناب‌ترین و بهترین افراد هستند به دنبال حلقه مفقوده می‌گردند و می‌دانند حلقه محاصره عاشورا در سوریه در حال شکسته شدن است.

این کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی، تکفیری‌ها را نماد آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: نیروهای آمریکایی یک مشت انسان‌های فاسد از نظر اخلاق و ترسو هستند که به اسم دفاع از حقوق بشر در سوریه آتش می‌افروزند.

طائب همچنین با اشاره به اینکه خوی آمریکا، استکباری است و پس از مذاکرات هم این امر به روشنی مشخص شد، تأکید کرد: کاهش قیمت نفت و عدم برگشت پول‌های بلوکه‌شدن ایران در آمریکا، همه نشان از قدرت‌طلبی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا دارد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به انتخابات پیش روی افزود: در شرایط حساسی قرار داریم و این قطار در حال حرکت است و اگر حواس خود را جمع نکنیم ضرر خواهیم کرد.

گفتنی است، در پایان این آیین از خانواده شهید روحانی مدافع حرم تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار