مدیر راه و شهرسازی شهرستان چرداول از پاکسازی بخشی از جاده ارتباطی ایلام به حمیل در حوزه استحفاظی بخش شباب از سنگ ناشی از ریزش کوه در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 15 December 2015
مدیر راه و شهرسازی شهرستان چرداول از پاکسازی بخشی از جاده ارتباطی ایلام به حمیل در حوزه استحفاظی بخش شباب از سنگ ناشی از ریزش کوه در این منطقه خبر داد.

 به گزارش تابناک ایلام،اکبر وطن دوست روز سه شنبه  گفت: این مسیر ارتباطی بامداد امروز (ساعت یک) بر اثر ریزش سنگ از کوه مسدود شد ولی بلافاصله پس از حضور عوامل راهداری، با احداث جاده فرعی امکان تردد خودروها فراهم شد.
وی افزود: گروهی از ماموران راهداری در نخستین فرصت به محل اعزام و با استقرار ماشین آلات راهداری نسبت به پاکسازی و بازگشایی مسیر همزمان با عبور ترافیک اقدام کردند.
مدیر راه و شهرسازی چرداول یادآور شد: بیش از 40 شاخه گاردریل در این مسیر بدلیل ریزش کوه تخریب شده بود که عملیات مرمت و تجهیز دوباره آنها در دستور کار قرار گرفته است. 
وطن دوست ادامه داد: عملیات برف روبی و نمک پاشی گردنه قلاجه نیز شب گذشته انجام شد و هیچ مشکلی برای تردد خودروها در این گردنه برف گیر وجود ندارد.
وی با بیان اینکه همه جاده های ارتباطی شهرستان چرداول باز است، گفت: اکیب های راهداری در جاده های ارتباطی و گردنه های برف گیر مستقر هستند و مشکلی برای تردد خودروها در راه های ارتباطی نداریم. 
وطن دوست اضافه کرد: پل ارتباطی روستای پله کبود بخش هلیلان نیز در پی بارش های ماه گذشته تخریب شده بود که به دلیل اهمیت این مسیر تعمیر و مرمت آن با صرف 100 میلیون ریال اعتبار انجام شد.
جاده ایلام به حمیل به طول 80 کیلومتر مسیر اصلی تردد خودروها از استان ایلام به کرمانشاه است و دارای چندین تونل بزرگ و کوچک است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار