رئیس هیئت والیبال بسیج مازندران از برگزاری مسابقات والیبال در این استان خبرداد و گفت: ۱۴ تیم در این دوره مسابقات شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 14 December 2015
به گزارش تابناک مازندران،سعید عابدی بابیان اینکه مسابقات والیبال بسیج مازندران دررده سنی نوجوانان برگزار می‌شود، بیان داشت: ۱۴ تیم از سراسر مازندران در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذرماه باهم به رقابت می‌پردازند و صبح دیروز یکشنبه با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده آیین قرعه‌کشی این مسابقات در آمل انجام شد.

رئیس هیئت والیبال بسیج استان مازندران با اشاره به تقسیم شدن تیم‌ها به سه منطقه استان، گفت: طی جلساتی که با مدیرکل ورزش و جوانان سپاه مازندران داشتیم مقررشد تا این دوره از مسابقات را در سه منطقه غرب، شرق و مرکز برگزار شود.

عابدی ادامه داد: تیم‌های حاضر در این مسابقات در دو گروه پنج تیمی و یک گروه چهارتیمی قرارگرفته‌اند که از هر گروه دو تیم به مرحله پلی‌آف راه پیدا می‌کند.

وی بابیان اینکه مرحله پلی‌آف مسابقات بسیج مازندران با حضور شش تیم برگزار می‌شود، اذعان داشت: این مسابقات به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال بسیج مازندران بیان داشت: در پایان این مسابقات از سوی مربیان و کارشناسان تیم منتخب انتخاب و برای مسابقات سوپر لیگ بسیج که در بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

عابدی در پایان گفت: استان مازندران در مسابقات سوپر لیگ کشور در این سال‌های اخیر همیشه بر روی سکوی قهرمانی حضور داشت و امیدواریم امسال هم همانند سال‌های گذشته در مسابقات کشوری بتوانیم برای مازندران افتخارآفرینی کنیم.
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار