مشکلات حوزه راه و راه‌آهن و تقاطع‌های موجود در حوزه استحفاظی راه‌های شهرستان مرودشت مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 13 December 2015
تابناک فارس به نقل از فارس: سرپرست فرمانداری این شهرستان ظهر امروز در دیدار با مدیرکل راه‌آهن فارس و هیئت همراه و در حاشیه بازدید میدانی و بررسی مشکلات این حوزه در مرودشت به اهمیت و تأثیر بخش حمل‌ونقل ریلی در فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: گسترش و توسعه ناوگان حمل‌ونقل ریلی علاوه‌بر توسعه اقتصادی کشور موجب راحتی و جذابیت سفر می‌شود.

محمدرسول زارع از جمله مطالبات مردم و دغدغه‌های مسئولان این شهرستان را عدم ایستگاه مشخص و مناسب قطار برشمرد و بیان داشت: پس از گذشت چند سال از آغاز به‌کار و اتصال خط ریلی شیراز به اصفهان در شأن مردم همیشه درصحنه و ارزشمند بزرگ‌ترین شهر تاریخی و توریستی و قطب کشاورزی فارس بعد از شیراز نیست که فاقد ایستگاه راه‌آهن باشد.

سرپرست فرمانداری مرودشت گفت: با مذاکرات و رایزنی‌های متعدد با مسئولان استانی و کشوری کار مطالعاتی این پروژه عظیم در حال انجام است که به‌محض تصویب نهایی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی در بخش دیگری از مطالبات خود به نمایندگی از مردم این شهرستان خواستار تکمیل و تحویل پل‌های روگذر روستاهایی در مسیر شد و تصریح کرد: مسیر تردد بسیاری از مردم روستاهای شمال شهر مرودشت از مسیر تلاقی خط ریلی شیراز به اصفهان بوده که عدم زیرگذر و روگذر استاندارد اهالی را دچار مشکل کرده که این مهم نیازمند نگاه ویژه دولت و همکاری و مساعدت مالکان املاک در مسیر است.

وی از مسئولان ذی‌ربط خواست با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارش نسبت به اصلاح چاه‌های جذبی در کنار زیرگذر روستای فتح‌آباد و جونجان اقدام لازم را صورت دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار