نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: گزارش رسمی و اعتراف صریح آژانس بین المللی انرژی اتمی بر انحراف نداشتن فعالیت‏های اتمی ایران دستاوردی بزرگ و ثابت کننده حقانیت کشورمان است.
کد خبر: ۱۴۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰ 13 December 2015
 آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: در گزارش آژانس نکات مثبتی از جمله عدم انحراف فعالیت‏های اتمی ایران به چشم می‏خورد که اثبات این موضوع مساله‏ای است که در تمام سال‏های اخیر ایران می‏کوشید آن را به دنیا بفهماند اما کشورهای استکباری زیربار نرفته و طفره می‏رفتند. 
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: البته در گزارش آژانس چند نکته منفی مانند مطالعه برای تولید بمب اتمی توسط ایران در سال های 2003 تا 2009 به چشم می خورد اما هیچ عقل مُنصف و سلیمی آن را باور نخواهد کرد. 
آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به ایام اربعین و راهپیمایی میلیونی مسلمانان به سوی کربلا اظهار کرد: این راهپیمایی بزرگ‏ترین تجمع عظیم بشری است که نظیری در دنیا ندارد و همه‏ مسلمانان اعم از شیعه و سنی حتی مسیحیان اقصی نقاط دنیا را به سوی کربلا می‏کشاند. 
امام جمعه گرگان گفت: این مراسم آثار فردی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بسیاری دارد و نشان‏دهنده‏ عظمت آرمان‏های الهی امام حسین (ع) است. 
آیت‏الله نورمفیدی افزود: ضدیت با ظلم و طرفداری از حق و عدالت و آگاهی انسان جزو مهمترین آرمان‏های آن حضرت بود که شاهد آنیم این آرمان به حق در برگزاری چنین راهپیمایی احیا شده است. 
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اظهار تاسف از حادثه‏ بیمارستان خمینی ‏شهر اصفهان، این پرسش را مطرح کرد که چرا در سایه‏ حکومت اسلامی و در یک جامعه‏ دینی چنین حوادث غیر قابل قبول اتفاق می‏افتد بطوریکه افراد کم‏بضاعت جامعه نتوانند از خدمات دولت بهره‏مند شوند؟
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار