کد خبر: ۱۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵ 15 March 2015
حجت الاسلام ابوذر زارعی، رییس اداره اوقاف شهرستان های قائم شهر، سیمرغ و جویبار، امروز  به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: 380 موقوفه در سال جاری در قائم شهر به ثبت رسید که از لحاظ تعداد موقوفه جزء ادارات اوقاف برتر استان، محسوب می شود.
 
وی با اشاره به اینکه بیشتر موقوفات در گذشته برای حضرت سیدالشهدا(علیه السلام)، صورت می گرفت اما در سال جاری بسیاری از آنها به نیت ساخت مسجد و تکایا، وقف شد، اظهار کرد: تاكنون 42 سند مالکیت موقوفات، بقاع و اماکن متبرکه اخذ شد.
 
حجت الاسلام زارعی به برگزاری طرح آرامش بهاری همزمان با سوگواره یاس نبوی اشاره کرد و افزود: این طرح در تمامی بقاع شهرستان های قائم شهر و سیمرغ، اجرا می شود.
 
وی با اشاره به برپائی خیمه معرفت توسط مبلغین اعزامی از قم و روحانیان بومی در 7 امامزاده شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: امامزاده های اسماعیل ساروکلا، درویش مزار چمازکتی، سید ابوصالح مله، یوسف رضا، حمزه بربری محله، صالح کوچکسرا و ذکریا واسکس(علیهم السلام) میزبان خیمه معرفت هستند.
 
حجت الاسلام زارعی بیان کرد: برپائی ایستگاه های«همه واقف باشیم»، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات، نقاشی با موضوع بهار از برنامه های جانبی برپائی خیمه های معرفت به شمار می آید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار