دو خبرنامه تابناک گیلان (54+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که پنجاه و چهارمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۴۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 12 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که پنجاه و چهارمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.



نبرد تیم آقای گل جهان با قو های پرکنده انزلی و ثبت رکورد 400

صبای قم-  ملوان؛ نبرد دایی و استیلی

تابناک گیلان: این مسابقه هم مورد توجه هواداران پرسپولیس است. جایی که دو سرمربی پرسپولیسی در جدالی نابرابر با هم رقابت خواهند کرد. علی دایی با تیم صبای قم توانسته در این فصل خوب نتیجه بگیرد و اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد.

شاگردان دایی مشکل مالی و حاشیه ای ندارند و فقط نمی توانند طبق اعلام کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی از فرید بهزاد کریمی استفاده کنند بازیکنی که هنوز مشخص نیست حضورش در صبا قانونی است یا نه، ملوان هم با مشکلات مالی فراوان به قم می روند.




باشگاه ملوان هنوز نتوانسته 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنانش را پرداخت کند و حتی کار به اعتصاب هم کشیده شد که در نهایت با پادرمیانی و وعده های مدیران باشگاه بازیکنان شرایط سخت را تحمل کرده اند و تیم ملوان از نظر فنی هم شرایط سختی دارد این تیم در دو هفته گذشته با وجود بازی خوب مقابل سایپا و تراکتورسازی شکست خورده و در گلزنی مشکل دارد.

این تیم روز یکشنبه هم مجبور است بدون مهاجم به مصاف تیم صبا برود. رافخایی، فرزاد حاتمی و ارش افشین مصدوم هستند و بعید است که به این مسابقه برسند.




واکنش ندیمی به وضعیت اسفناک بیمه حوادث(با منابع موجود نمی‌توان مشکل خاصی از ملت را حل کرد)

تابناک گیلان: عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس توسعه بیمه حوادث قبل، حین و بعد از حادثه را تنها راه نجات کشور در مقابله با بحران خواند.

ابوذر ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره مدیریت بحران در کشور و عملکرد مسئولان در این بخش، گفت: در خصوص حوادث و سوانح در کشور سه مشکل عمده وجود دارد، نخستین مشکل کمبود منابع است، در واقع منابع موجود به هیچ عنوان کفاف مقابله با حوادث و سوانح و البته جبران خسارات حوادث را نمی‌دهد، دومین مشکل نیز استفاده از فرصت‌های دیگران از جمله بانک ها و سایر دستگاه ها است که در این مورد نیز با کمبودهایی مواجه هستیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از وزارتخانه‌ها در رابطه با مسائل زیرساختی و یا خدماتی وظیفه بیشتری دارند که بدان ها توجهی نشده است، افزود: سومین مشکل در این زمینه نحوه هزینه کرد منابع است که متاسفانه گاهی یکباره در نخستین حادثه تمامی منابع صرف می‌شود و برای سایر حوادث تا پایان سال منابعی باقی نمی‌ماند.


توسعه بیمه حوادث تنها راه مقابله با بحران/ با منابع موجود امکان جبران خسارت حوادث وجود ندارد


ایران به لحاظ پیش‌بینی حوادث در وضعیت حداقلی است

وی ضمن بیان اینکه ایران جزو کشورهای پر مسئله از جهت بحران و حوادث است، تصریح کرد: با منابع موجود نمی‌توان مشکل خاصی از ملت را حل کرد، این در حالی است که از نظر پیش‌بینی حوادث نیز در وضعیت حداقلی هستیم، البته اخیرا دیگر پیش‌بینی هم صورت نمی‌گیرد و استاندارای‌ها پس از بارش بارانی به سایر نهادها بخشنامه رسیدگی می‌دهند که این اتفاق حساسیت موضوع را از بین برده  و توجهات در این زمینه را کاهش داده است.

 

ندیمی با تاکید بر اینکه توسعه بیمه حوادث تنها راه حل مشکل است، گفت: در واقع تنها راه نجات از سوانح و حوادث این است که دولت همان میزان منابع بحران را به صورت های مختلف قبل، حین و بعد از حادثه برای بیمه در نظر گیرد، لذا با سازمان‌های بیمه گر باید قراردادی منعقد شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با رواج انواع بیمه‌ها در کشور باید بیمه حوادث نیز توسعه یابد، چراکه منابعی که پس از بحران به افراد تعلق می‌گیرد موجب جبران خسارات نمی‌شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار