معاون فرماندار اقلید با تأکید بر لزوم تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و... برای اجرای انتخاباتی باشکوه در این شهرستان گفت: 98.2 درصد از مردم اقلید در انتخابات دوره پیش شرکت کردند.
کد خبر: ۱۴۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 09 December 2015
تاناک فارس به نقل از فارس: خلیل بزرگی ظهر امروز در جلسه کمیته فناوری، ارتباطات و امنیت ستاد انتخابات شهرستان اقلید که با حضور دبیر کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات فارس، کارشناس فناوری اطلاعات فرمانداری و مسئولان مخابرات، پست، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه‌ها، امور عشایری و سایر اعضای این کمیته در فرمانداری برگزار شد با اشاره به حضور 98.2 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات دوره پیش، بر لزوم جدیت، تلاش، هماهنگی، همفکری و همدلی مسئولان در اجرای باشکوه انتخابات اسفندماه امسال در اقلید تأکید کرد.

وی تمهیدات لازم برای تأمین زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مورد نیاز برای برگزاری انتخابات الکترونیکی یا نیمه‌الکترونیکی را از وظایف این کمیته عنوان کرد و گفت: بررسی و پیگیری در راستای ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی، پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تعامل و هماهنگی با ادارات و کمیته‌های ستاد انتخاباتی شهرستانی و... ازجمله اهداف برگزاری این جلسه است که باید مورد توجه و دقت اعضا قرار گیرد.

بزرگی با اشاره به شرایط آب و هوایی اقلید بر لزوم آمادگی ستاد برای تأمین خودرو و تجهیزات لازم برای نظارت بر انتخابات در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی تأکید و تصریح کرد: باید از زمان موجود بیش‌t id="1254_4" style="background:#ffd700;">ترین و بهترین استفاده را ببریم تا انتخاباتی بدون حاشیه، مشکل و باشکوه برگزار کنیم.

معاون فرماندار اقلید در پایان سخنان خود با تأکید بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و منابع موردنیاز موجود در این شهرستان برای برگزاری انتخابات به حضور و همراهی همیشگی مردم وفادار ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف ملی و مذهبی اشاره کرد و همراهی و همفکری اعضای ستاد انتخابات و مسئولان در برگزاری صحیح و مناسب انتخابات در راستای جلب اعتماد و رضایت مردم را خواستار شد.

در ادامه دبیر کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات فارس با اشاره به برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی و نیمه‌الکترونیکی اظهار داشت: انتخابات الکترونیکی تنها در برخی از کلان‌شهرهای کشور برگزار می‌شود.

رضا حیدری‌فرد بابیان اینکه در انتخابات الکترونیکی تمام فرآیندها به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود عنوان کرد: در انتخابات نیمه‌الکترونیکی چند فرآیند پایانی انتخابات یعنی اخذ رأی و شمارش آرا به‌صورت دستی صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر لزوم تأمین زیرساخت‌های ارتباطی، استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها و دانشجویان، مساجد، حسینیه‌ها و ... در برگزاری انتخابات را خواستار شد.

این جلسه با تبادل‌نظر بین اعضا در راستای بررسی مسائل و مشکلات موجود و ارائه راهکار مناسب و همفکری و تعامل آنان باهدف هماهنگ در برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان ادامه یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار