کد خبر: ۱۳۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 05 December 2015
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: از تمام توان و ظرفیت نیروی پلیس از جمله راهور، راه و یگان ویژه برای تسهیل در ورود زائران اربعین حسینی از مرز بین المللی مهران استفاده می کنیم.
سردار اسکندر مومنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تا پایان دیروز جمعه حدود 50 درصد زائران اربعین از طریق مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چذابه به میهن بازگشتند ولی موج بازگشت ها همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه همه دستگاه های متولی پای کار هستند تا در روند ورود زائران تسهیل شود، افزود: امیدواریم بتوانیم در چند روز آینده با همکاری مشترک تخلیه کامل زائران اربعین را در مرزهای کشور به ویژه مرز مهران داشته باشیم.
سردار مومنی در خصوص وضعیت ترافیک در جاده مهران - ایلام تاکید کرد: از عصر دیروز با توجه به تمهیدهای اندیشیده شده، ترافیک جاده های استان ایلام به ویژه مهران - ایلام روان تر شده است.
جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: با وجود اینکه حجم ورود زائران از مرز بین المللی مهران بیشتر شده ولی به دلیل اینکه همه متولیان پای کار هستند تا این شرایط را به حد مطلوب برسانند، مشکل خاصی در مرزها نداشته ایم.
وی به زائران اربعین حسینی که وارد مرزهای کشور می شوند، توصیه کرد قوانین و مقررات را رعایت کنند و به دلیل خستگی اصراری بر حرکت در همان زمان ورود به مرزها نداشته باشند و حتما ساعتی را در مرز یا شهر مهران استراحت کرده و سپس اقدام به رانندگی کنند تا شاهد وقوع تصادف های رانندگی نباشیم.
براساس اعلام مسئولان ستاد اربعین کشور امسال بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از مرزهای زمینی کشورمان برای شرکت در آیین های اربعین حسینی به کشور عراق عزیمت کردند که 55 درصد این افراد از مرز بین المللی مهران خارج شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار