فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام از برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی برای بسیجیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 01 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محسن گوهری در گفت‌وگو با فارس با تشکر از حضور آگاهانه و پرشور و شعور بسیجیان شیعه و اهل سنت در برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: امروز روحیه شهادت طلبی و فرهنگ ایثار در راه اسلام، قرآن و ولایت‌فقیه در قاموس بسیج ثبت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام افزود: مراسم و آیین گرامیداشت هفته بسیج با شعار «بسیج دست قدرت خدا»، در امتداد نهضت عاشورا به صورت کمی و کیفی و بسیار مطلوب برگزار شد که شاهد شکوه پایداری و وحدت بسیجیان بودیم.

وی، نقش امامان جمعه شهرستان را در برگزاری همایش‌های مردمی بسیج پررنگ دانست و خاطرنشان کرد: سخنان ائمه جمعه تشیع و اهل سنت در دیدارهای جداگانه با مسئولان و بسیجیان نقش عمده‌ای در وحدت و اتحاد شیعه و اهل سنت داشت.

گوهری با گرامیداشت یاد و خاطره 630 شهید شهرستان عنوان کرد: برگزاری همایش اقتدار و قدرت 7 هزار بسیجی در مصلی الغدیر، یادواره شهدای روحانی، اصناف، دانش‌آموز و معلم، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، صبحگاه مشترک نظامی و دیدار با خانواده معزز شهدا از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام تأکید کرد: امروز بصیرت‌دهی دینی و انقلابی مانع نفوذ دشمن می‌شود که در این راستا گفتمان و مطالبه‌های رهبر معظم انقلاب در نشست‌های روشنگری برای ارتقای بنیه اعتقادی، سیاسی و اجتماعی آحاد مردم و بسیجیان در طول هفته بسیج برگزار شد.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از 30 طرح اقتصاد مقاومتی، اجلاسیه مجمع نخبگان عالی بسیج، تجلیل از فرماندهان، بسیجیان و سربازان نمونه، خانواده جانبازان و بازنشستگان از دیگر برنامه‌های اجرایی ستاد گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان تربت‌جام بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار