مدیر رویدادهای بین‌المللی فدراسیون والیبال گفت: تور جهانی والیبال ساحلی امسال از 25 بهمن به میزبانی ایران در جزیره کیش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 30 November 2015
غفار درخشنده در حاشیه سفر به مازندران با اشاره به مهم‌ترین رویداد بین‌المللی والیبال کشورمان و انتخاب محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، اظهار کرد: این انتخابات طی چند روز گذشته انجام شد و افتخار بزرگی برای ایران حاصل شد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه و فوق‌العاده کنفدراسیون والیبال آسیا در کشور عربستان و شهر ریاض برگزار شد، افزود: این مجمع با حضور صالح‌بن‌ناصر هفت عضو از آسیا به عنوان هیئت رئیسه فدراسیون والیبال جهانی والیبال (FIVB) انتخاب شدند که محمدرضا داورزنی از ایران با کسب کرسی در این بین جای گرفت.

مدیر رویدادهای بین‌المللی فدراسیون والیبال تصریح کرد: انتخاب رئیس فدراسیون والیبال ایران در نشست جهانی ریاض برای نخستین‌بار در تاریخ والیبال کشور به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی اتفاق افتاده است که یک انتخاب می‌تواند بسیار برای والیبال ایران مفید و اثرگذار باشد تا در آینده کرسی‌های زیادی را در سطح آسیا و جهان از آن خود کنیم.

این مسئول با اشاره به جدیدترین رویداد آینده به میزبانی ایران، گفت: تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی ایران اسلامی در سال‌جاری برگزار می‌شود.

درخشنده بیان کرد: ایلیا اولودورسکی از کشور روسیه نماینده فدراسیون جهانی FIVB برای برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی از جزیره کیش بازدید داشت که بازدیدها برای آنالیز امکانات ایران برای میزبانی در این رویداد جهانی است.

وی با اشاره به اینکه در صدد هستیم تا امکانات لازم جهت میزبانی شایسته را مهیا کنیم، گفت: این تور 25 بهمن‌ماه امسال با شرکت 32 کشور دنیا برگزار می‌شود که تیم‌ها می‌توانند امتیاز لازم برای شرکت در المپیک 2016 ریو برزیل را کسب کنند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار