کد خبر: ۱۳۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 29 November 2015
 معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: عملیات صدور فاکتور و تحویل خودرو به مشتریان شروع شده است و خودروهای تخصیصی پس از اخذ پلاک طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت به مشتریان تحویل می شود.

به گزارش تابناک یزد، مصطفی خان کرمی با بیان اینکه بانک مرکزی از پنجشنبه تامین مالی اسناد تحویلی را انجام داد افزود: تخصیص خودرو را از پنجشنبه شروع کردیم و امروز اولین بسته وصولی چک ها به حساب ایران خودرو واریز شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: از صبح دیروز تعداد زیادی از خودروهایی را که قابلیت تحویل داشتند از محل خودروهای رزرو شده و امانی برای نمایندگی های ارسال کردیم.

خان کرمی در خصوص تاخیر در تحویل خودروها به مشتریان افزود: ظهرنویسی چک و ارائه مدارک به بانک عامل برای تامین مالی مدارک کامل نبود و اسناد کامل و از پنجشنبه سری اول چک ها تائید و تخصیص خودرو به مشتریان اغاز شد.

وی گفت: حداکثر زمان تحویل خودرو یک ماه و دوره تائید چک مشتریان که قبلا 48 تا 72 ساعت اعلام شده بود حدود 5 روز تا یک هفته ادامه دارد و امیدواریم باقی فاکتورها را نیز به مشتریان ارائه کنیم.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان اینکه متقاضیان محصولات ایران خودرو برای 64 هزار و 300 دستگاه پول واریز کردند افزود: امیدواریم سهمیه هایی که در نظر گرفته می شود براساس ثبت نام مشتری باشد ولی بر اساس سهمیه بندی حدود 50 هزار دستگاه از این خودروها را به ایران خودرو تخصیص خواهند داد.
در همین ارتباط نیز معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: عملیات اجرایی تعهدات و تحویل خودرو به مشتریان از امروز یکشنبه آغاز می شود.

رضا تقی زاده با بیان اینکه ظرفیت تحویل حدود 3 هزار دستگاه خودرو در قالب وام 25 میلیونی را داریم افزود: فرایند اجرایی تحویل خودروها شامل صدور سند، صدور بیمه نامه و صدور پلاک از فردا شروع می شود  و نخستین محموله از خودروها را طی حداکثر 72 ساعت آینده با مدارک کامل تحویل مشتریان خواهیم داد. او گفت: پیش بینی های لازم برای تحویل خودرو انجام شده و تعداد زیادی از خودروها برای تحویل بموقع به نمایندگی ها در سراسر کشور حمل شده است.

تقی زاده با بیان اینکه خودروهای تعهد شده را با سرعت تحویل مشتریان می دهیم افزود: ما حدود 60 هزار پرونده آماده تحویل داریم، آنچه که بانک مرکزی از ما بپذیرد تحویل خواهیم داد و برای مازاد سهمیه از طریق مذاکره با بانک مرکزی یا از محل منابع شرکت سایپا تحویل خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار