معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به خواسته‌های مردمی پیش‌بینی می‌شود قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت تا پایان تیرماه 95 به بهره‌برداری می‌رسد و مشکلات مردم منطقه در حوزه راه نیز برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 29 November 2015
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به خواسته‌های مردمی پیش‌بینی می‌شود قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت تا پایان تیرماه 95 به بهره‌برداری می‌رسد و مشکلات مردم منطقه در حوزه راه نیز برطرف خواهد شد.
خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از قطعه دوم محور پاتاوه _ دهدشت تا تیرماه 95
پژمان نیک‌اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به سفر آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به بخش لوداب اظهار کرد: مردم مناطق لوداب مشکلات خود را در حوزه‌های راه، آب، کشاورزی، صنعت و بهداشت و درمان مطرح کردند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش لوداب مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف دارد، گفت: از خواسته‌های مردم لوداب فراهم کردن شرایط برای تردد از محور پاتاوه به دهدشت و کم کردن مسافت است.
نیک‌اقبالی ادامه داد: با توجه به خواسته‌های مردمی پیش‌بینی می‌شود قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت تا پایان تیرماه 95 به بهره‌برداری می‌رسد و مشکلات مردم منطقه در حوزه راه نیز برطرف خواهد شد.
این مسئول با تاکید بر اینکه شاخص راه روستایی در بویراحمد به نسبت استان و کشور پایین‌تر بوده و بخش لوداب نیز بسیار پایین است، گفت: امیدواریم بتوان بر اساس اولویت‌ها مشکلات را برطرف کرد و شاخص راه روستایی را ارتقاء دهیم.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به احداث مجتمع آبرسانی میانتنگان به لوداب اذعان کرد: با اتمام این پروژه مشکل آبرسانی برخی از مناطق روستایی بخش لوداب برطرف می‌شود و دیگر نیازی به آبرسانی با تانکر نخواهد بود.
نیک‌اقبالی تصریح کرد: مجتمع آبرسانی میانتنگان به لوداب به منظور تحت پوشش قرار دادن دهستان چین و لوداب در حال انجام است که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر مشکلات آن برطرف شود.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات منطقه لوداب در بحث گازرسانی اذعان کرد: بخش مرکزی لوداب با داشتن نعمت گاز 12 روستای اطراف را تحت پوشش قرار می‌دهد و در صورتی که اعتبارات اجازه دهند پروژه گازرسانی به دهستان چین را در سال آینده اجرا خواهیم کرد.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه همه مسئولان در رفع مشکلات مناطق محروم مسئول و موظف هستند، گفت: با توجه به عمق محرومیت‌ها در بخش لوداب هر چه کار صورت گیرد باز هم جای کار وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار