سفر مدیر کل پیگیری ستاد سفرهای استانی رییس جمهوری، معاون دادستان کشور و معاون وزیر صنعت به یزد، واژگونی خودرو حامل زائران پاکستانی و راه اندازی بیمارستان صحرایی مهمترین اخبار استان یزد در هفته گذشته بود.
کد خبر: ۱۳۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 28 November 2015

به گزارش تابناک یزد،مدیرکل پیگیری ستاد سفرهای استانی رییس جمهوری گفت: طرحهای مصوب دولت قبل در استان یزد تنها 21 درصد پیشرفت داشته که تکمیل آنها نیازمند 32 سال زمان است.

محمدرضا صالحی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد و پیرامون برنامه ریزی برای سفر رئیس جهوری به این استان افزود: در این دولت مصوبات از قبل کارشناسی شده و هیچ تصمیمی در حین سفر گرفته نخواهد شد چون مصوبات برای دولت تعهدآور است.
***
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی دادستان کل کشور گفت: تفکر ناب بسیجی از مهمترین عوامل و منشا اصلی تحولات بزرگ در کشور است .
سید مرتضی بختیاری در همایش تجلیل از حقوقدانان بسیجی استان یزد افزود: ترویج اندیشه های بسیجی در جامعه و بین آحاد مردم جزو ضروریات است.
***
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با تاکید بر امر صادرات گفت: تشکیل بخش صادرات در هر واحد صنعتی بخصوص واحدهای بزرگ یک ضرورت است.
ولی الله افخمی راد در آیین تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان یزد با بیان اینکه در صادرات توجه به مقیاس بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: صادرات کنندگانی موفق خواهند بود که مقیاس تولید خود را افزایش داده و در بازار کشورهای بزرگ حضوری فعال پیدا کنند.
***
سومین بیمارستان صحرایی استان با حضور رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در محل ورزشگاه شهدای حسن آباد یزد برپا شد.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در این مراسم گفت: برپایی بیمارستان های صحرایی مانور ایثار و از خودگذشتگی است و استان یزد پس از گذشت سه سال گذران این تجربه موفق شد در این زمینه در کشور برتر و تجلیل شود.
***
ملک ثابت مسئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان یزد گفت: تصادف اتوبوس حامل مسافران پاکستانی بر اثر تصادف با کامیون در محور کرمان - یزد (کمربندی یزد) 17 مصدوم برجای گذاشت .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار