کد خبر: ۱۳۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 28 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: استاندار گیلان گفت: در برنامه ششم توسعه کشور ارتباط گیلان بیشتر می‌شود و دریامحوری یکی از برنامه‌های ماست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، محمدعلی نجفی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گیلان در منطقه چهارم امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی با تبریک فرا رسیدن این روز، اظهار کرد: روز هفتم آذر یادآور دلاورمردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروها در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: روز هفتم آذر تعظیم به خانواده شهدا و کسانی است که در آب‌های آزاد حضور دارند و امروز نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی در عرصه حضور دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با نگاه راهبردی در آب‌های آزاد دنیا حضور دارد، تصریح کرد: این حضور اعلام می‌کند که آب‌های آزاد تنها متعلق به کشورهای استکباری نیست.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش بیش از 3 هزار کشتی در آب‌های آزاد را با اقتدار اسکورت کرده است، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش مقتدرانه در دریای صلح و دوستی خزر حضور دارد و از منافع کشور حراست می‌کند.

نجفی با تصریح بر اینکه نیروی دریایی با اقتدار مذاکره کنندگان در پای مذاکره را پشتیبانی کرده است، یادآور شد: در برنامه ششم توسعه کشور ارتباط گیلان بیشتر می‌شود و دریامحوری یکی از برنامه‌های ما است.

وی ارتقای صیادی، پرورش ماهیان خاویاری و گسترش صنایع دریایی را از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه گیلان دانست و یادآور شد: حضور جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف در دریای خزر بی‌نظیر است.

استاندار گیلان متذکر شد: همدلی و وحدت نیروهای مسلح در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور اهدای هدایا به خانواده‌های معظم شهدا و کارکنان منتخب منطقه چهارم امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار