مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد از برگزاری مسابقه «زندگی با قرآن» طی دهه سوم صفر‌المظفر در سطح استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 28 November 2015

به گزارش تابناک یزد،محمد‌حسین شایق، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد  با اشاره به اینکه مسابقه «زندگی با قرآن» در دهه سوم صفرالمظفر انجام می‌شود، گفت: این مسابقه قرآنی در مرحله تبلیغات و بررسی نحوه اجرایی مسابقه است و کارهای محتوایی آن انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که کارها‌ی مقدماتی آن صورت گیرد، در نظر داریم این مسابقه را در دهه سوم ماه صفر و همزمان با اربعین امام حسین(ع) در سراسر استان اجرا کنیم، ادامه داد: علاقه‌مندان باید برگه‌های این مسابقه را به صورت حضوری از مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی و یا سایر مراکز کتاب‌فروشی و روزنامه‌فروشی‌ها و نهادهای فرهنگی استان دریافت کنند.

شایق عنوان کرد: هزینه هر برگه سؤال هفت هزار تومان است که تمام این هزینه‌ها صرف امور قرآنی استان می‌شود. همچنین این مسابقه با همکاری هر دو اتحادیه استان؛ اتحادیه تشکل‌های قرآنی و اتحادیه مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:  برگه مسابقه به گونه‌ای طراحی شده است که در دو طرف این برگه، شش بن تخفیف طراحی شده است که خریداران می‌توانند با استفاده از این بن‌ها و با مشارکت شرکت‌ها، نهادهای فرهنگی و تفریحی و فروشگا‌‌ه‌ها رایزنی از امکانات انها با تخفیف بهره‌مند شوند.

شایق بیان کرد: در حقیقت با خرید این برگه‌ها علاوه بر شرکت در مسابقه می‌توانند سه برابر هزینه انجام شده با ارائه این بروشور‌ها از امکانات مجموعه‌های طرف قرارداد با تخفیف بهره‌مند شوند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد در خصوص نحوه ارائه پاسخ سؤالات مسابقه، اظهار کرد: متسابقان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را هم از طریق پیامک و هم پایگاه‌ اینترنتی این مسابقه که متعاقباً نشانی آن اعلام می‌شود، ارسال کنند.

وی تأکید کرد: فراخوان و تبلیغات این مسابقه از دهه سوم صفر در سطح استان یزد انجام می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر با اتحادیه‌های قرآنی استان تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار