جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: دشمنان از طریق داعش به دنبال ناامنی و بی ثباتی در مرزه های ایران هستند.
کد خبر: ۱۳۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 28 November 2015
جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: دشمنان از طریق داعش به دنبال ناامنی و بی ثباتی در مرزه های ایران هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار امان الله گشتاسبی روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ ایستادگی در گچساران، با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از 37 سال هنوز در مسیر خود حرکت می کند افزود: مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی انقلاب اسلامی را از خطر همه توطئه ها نجات داده و به عزت وسربلندی رسانده است.
وی بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب از هر توطئه و نقشه ای برای ناامید کردن مردم و جدا کردن آنها از دولتمردان و نظام اسلامی استفاده می کنند ولی به فضل الهی وبا درایت رهبری و پشتیبانی و بصیرت انقلابی مردم تاکنون موفق نبودند.
گشتاسبی ابراز کرد: دولت و ملت با وحدت و همدلی که همواره یکی از رمزهای موفقیت نظام اسلامی ایران است، تاکنون توانسته اند بر برابر همه بدخواهان جهان پیروز شود.
گشتاسبی ابراز کرد: حمایت مردم از نظام، ارکان دولت و تبعیت از مقام معظم رهبری مشت محکمی بر دهان استکبار است.
وی با تأکید بر حضور پرشور و همیشگی مردم در تمامی صحنه ها تصریح کرد: اگر دشمنان بفهمند ملت ایران در جایی کوتاه آمده، همان روز برای ضربه زدن به این نظام مقدس و الهی اقدام خواهند کرد.
جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، انقلاب اسلامی را یک انقلاب دینی و معنوی اعلام کرد و گفت: انقلاب اسلامی پدیده ای بی نظیر است که با وحدت و یکدلی امت اسلام با هدف اسلام خواهی و گرایش به ارزش های ناب اسلامی با رهبری امام راحل تحولی در جهان معاصر رقم زد.
گشتاسبی گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بی نظیر است و نظام امروز در جایگاه ویژه ای در عرصه بین امللی قرار دارد.
وی ادامه داد: امروز بر همه ما تکلیف است که حماسه دوران دفاع مقدس و مسائل انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنیم.
وی ادامه داد: گرفتن وحدت از ملت ایران یکی از نقشه های شوم استکبار است اما هرگز به هدف خود نمی رسند.
گشتاسبی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و بسیج گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم .
وی ابراز کرد: آمریکا هنوز دست از جنایت های خود بر نمی دارد و از مسببین کشتار در کشورهای یمن، سوریه و عراق حمایت می کند.
گشتاسبی گفت: شهدا در مهارت، اخلاق، شجاعت، ایمان، پرهیزکاری، خلاقیت و تقوا پیشکسوت بودند.
گشتاسبی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جوانان باید موج زند گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب به دنبال کم رنگ کردن ارزش های اسلامی هستند.
جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور افزود: اگر خط مقدم در یمن، سوریه و عراق است به برکت انقلاب و درایت مقام معظم رهبری است.
گشتاسبی بیان کرد: ابعاد قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران الگویی است که سوریه و عراق را در برابر همه دشمنان حفظ کرد.
وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران غرب را مجبور به پذیرفتن خواسته های خود کرده است.
گشتاسبی گفت: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال فنته هستند و باید ایثارگری و فرهنگ شهادت حفظ شود و نباید اجازه دهیم دشمنان به ارزش های انقلابی تعرض کنند.
وی ولایت مداری را بهترین الگوی جامعه اعلام کرد و گفت: امروز اگر در شرق و غرب کشور آرامشی وجود دارد به برکت برنامه هایی است که از سوی بسیجیان برگزار می شود.
گشتاسبی افزود: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال این هستند که ملت و بسیج را از هم جدا کننداما در هر زمانی که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید دشمنان واقع شد، بسیج با همه توان وارد صحنه شده و نقش خود را ایفا کرده است.
گشتاسبی وظیفه بسیج را حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و ادامه داد: بسیج در راه دفاع از کشور شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
وی گفت: بسیجیان به عنوان بال تامین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با وحدت و همدلی و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب با تمام توان خود در جهت تحقق اهداف نظام مقتدرانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرده و خواهد کرد و در این راه از همه ظرفیت های خود در حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند.
دراین همایش نیروهای بسیج مردمی از اقشار واصناف مختلف با نمایش اقتدار خود، با آرمان های امام راحل ورهبری معظم انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار