امام جمعه خلخال گفت: مردم شایعات انتخابات را باور نکنند و با بصیرت در انتخابات حاضر شوند.
کد خبر: ۱۳۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 27 November 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری با اشاره به نزدیکی موعد انتخابات با تاکید بر بصیرت مردمی گفت: مردم شایعات را در خصوص انتخابات باور نکنند و یقین داشته باشند که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل پشت هیچ جناح سیاسی، انتخاباتی و گروهی نیست و شایعات انجام یافته صحیح نمی‌باشد و بنده نیز تا لحظه آخر معیارها را ارزیابی و سپس تصمیم خواهم گرفت.

وی با اشاره به فصل انتخابات بیان کرد: دیده می‌شود که بعضا خارج از اخلاق انتخاباتی جلسات و تبلیغات زود از موعد در شهرستان انجام می‌شود که کاندیداها باید شرایط قانون را درخصوص انتخابات رعایت کنند.

امام جمعه خلخال با اشاره به بحث دیدار مقام معظم رهبری با رئیس جمهوری روسیه اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری بر بحث هوشیاری در مقابل توطئه آمریکا، مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری و هوشیاری در مقابل گروه‌هایی که قصد تخریب اسلام را دارند تاکید ویژه داشتند.

رشتبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از رئیس جمهوری روسیه به عنوان یک شخصیت برجسته عنوان کردند و در این دیدار تعاملات کشورمان با کشور روسیه توسط رهبر انقلاب بررسی و رهبر معظم انقلاب از تلاش‌‌های روسیه در قبال حضور قدرتمند در سوریه و مبارزه با گروه‌های تکفیری تقدیر کردند.

وی با تسلیت سالروز شهادت آیت‌الله مدرس گفت: این شهید بهترین الگو برای مجلسیان است و این روحانی برجسته تاریخ مجلس کشورمان در هیچ زمانی در مقابل مستکبران زمان خود سرفرود نیاوردند و با عزت به شهادت رسید.

امام جمعه شهرستان خلخال با تبریک روز نیروی دریایی و تقدیر از تلاش دریادلان نیروی دریایی در حراست از موقعیت‌‌‌های دریای کشورمان در منطقه و سیار نقاط جهان گفت: این نیروی دریایی کشورمان پاسدار عزت، و اقتدار دریایی کشورمان هستند.

رشتبری اشاره به نزدیک شدن به موعد سفر زائران اربعین حسینی به کشور عراق یادآور شد: در کنار حضور بیش از 20 میلیون زائر امام حسین (ع) در روز اربعین و برگزاری برنامه‌های اربعین حسینی توسط شیعیان مردم هوشیار بوده و مواظب توطئه‌های گروه‌های تکفیری و تروریستی داعش در کشور عراق باشند.

وی اظهار کرد: دشمنان به هر حال قصد دارند تا با اختلاف‌افکنی و از بین بردن وحدت مسلمین به اهداف دست نیافتنی خود دست یابند.

امام جمعه خلخال در پایان اشاره به برنامه‌های مفید و مناسب هفته بسیج از تلاش‌های تمامی بسیجیان و سپاه ناحیه خلخال قدردانی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار