رئیس حوزه هنری یزد گفت: بیش از 700 اثر از سراسر کشور به نخستین مسابقه عکس عاشورایی «ما رأیت الّا جمیلا» که از سوی این مرکز برگزار می شود رسیده است.
کد خبر: ۱۳۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 26 November 2015

به گزارش تابناک یزد،محمد صادق کوچک زاده  گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم حوزه هنری یزد فراخوان نخستین مسابقه عکس «ما رأیت الّا جمیلا» با موضوع حماسه حسینی را از طریق وب سایت و شبکه اجتماعی اینستاگرام این اداره منتشر کرد .

وی افزود: تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورا به زبان هنر و خلق آثار ارزشمند با مضمون ما رأیت الّا جمیلا ،آیین های مذهبی و عاشورایی، کودکان و محرم و پیاده روی اربعین حسینی از اهداف برگزاری این مسابقه است.
رئیس حوزه هنری یزد ادامه داد: هنرمندان و هنر دوستان تا 25 آذرماه سال جاری مهلت دارند عکس های مرتبط با موضوعات مورد نظر را به پست الکترونیک festival.artyazd@gmail.com ارسال کنند یا در بستر اینستاگرام از طریق ( # قاب _ نور ) به اشتراک بگذارند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 70 درصد آثار از طریق پست الکترونیک و مابقی در بستر اینستاگرام ارسال شده است، گفت: شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است و محدودیتی برای ارسال و انتشار تعداد عکس وجود ندارد.
کوچک زاده تاکید کرد: آثار ارسالی باید با تلفن همراه یا دوربین عکاسی گرفته شود و عکس های منتشر شده در اینترنت در مسابقه شرکت داده نمی شود ضمن آنکه آثار برتر از سوی گروه داوری، انتخاب و با اهدای جوایزی از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار