مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت:از ابتدای فعالیت دفاتر صدور روادید در سه شهر سوسنگرد، اهواز و خرمشهر در این استان، 107 هزار فقره روادید صادر و تحویل متقاضیان شده است.
کد خبر: ۱۳۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۷ 26 November 2015
ناصر حویزاوی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید جمعی از مسئولان کشوری از روند ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت:از ابتدای فعالیت دفاتر نمایندگی صدور روادید در استان خوزستان، 60 هزار فقره روادید در اهواز، 22 هزار در خرمشهر و 25 هزار فقره نیز در سوسنگرد صادر شده است.

وی با تشریح وضعیت روند صدور روادید به متقاضیان عزیمت به کربلا، افزود:این روند در خرمشهر روان بوده و در سوسنگرد نیز اگرچه دارای مشکلاتی است، ولی تلاش می کنیم که این روند نیز به روز شود.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان ادامه داد:روند صدور روادید در اهواز مرکز استان نیز بدون مشکل خاصی در جریان است.

وی به زائران اربعین توصیه کرد، حتما روادید خود را از شهرهای مبداء تهیه کرده و بدون داشتن گذرنامه و روادید به مرزهای خروجی کشور به مقصد کربلا مراجعه نکنند.

روند صدور روادید برای متقاضیان عزیمت به کربلای معلا در شهرهای سوسنگرد و خرمشهر طی هفته گذشته به دلیل ازدحام متقاضیان با مشکلاتی مواجه شد که حتی در برخی موارد، برخی شهروندان یک هفته برای دریافت روادید خود معطل و سرگردان شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار