در این پایگاه ها خدمات دهی و اطلاع رسانی هایی جهت رفاه حال زائرین انجام می شود.
کد خبر: ۱۳۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 25 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و ورود زائرین عتبات عالیات به این استان اقدام به احداث پایگاه های بین راهی و مزین کردن ورودی های استان از جمله ورودی های حمیل، قلاجه، دره شهر، مهران به وسیله نصب بنر، بیلبورد و پلاکاردهای خوش آمدگویی به زائرین نموده ایم.

شهاب حیدری گفت: در این پایگاه ها خدمات دهی و اطلاع رسانی هایی جهت رفاه حال زائرین انجام می شود که این خدمات شامل توزیع اقلام فرهنگی از قبیل بروشور معرفی استان، نقشه، بروشور معرفی مکان های اقامتی، پمپ بنزین، مجتمع های تفریحی، هتل ها، دفاتر گردشگری، بیمارستان ها، و زائرسراهای مهران می باشد.

وی افزود: در این پایگاه ها به صورت گذری از زائرین اباعبدالله الحسین با آب معدنی، چایی، خرما، و شیر پذیرایی بعمل می آید.

حیدری در پایان یادآور شد: از مردم و هم استانی های عزیز خواستاریم که هر گونه نذورات و خیرات خود را جهت رفاه و پذیرایی از عاشقان اهل بیت به این پایگاه ها تحویل دهند.

همچنین در این گفت و گو مالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی استان ایلام، ضمن خیرمقدم گویی به زائرین عزیز از آنها جهت بازدید از جاذبه های گردشگری استان و مکان های تاریخی دعوت بعمل آورد و از آن ها خواست که در ایام اربعین حسینی و نیز دیگر فصول سال ضمن گذر از استان ایلام از جاذبه های تاریخی و گردشگری این استان نیز دیدن کنند./پ

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار