رئیس هیئت والیبال آمل گفت: دختران والیبالیست آملی به همراه تیم اعزامی والیبال مازندران برای شرکت در مراحل آزمون و تست‌گیری فدراسیون والیبال در رده‌ نوجوانان، راهی تهران شدند.
کد خبر: ۱۳۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 25 November 2015
حسن کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: والیبال یکی از رشته‌های پر تحرک و زیباست که طی سال‌های گذشته علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به والیبال نه تنها در بخش مردان بلکه در بخش زنان نیز قابل توجه است تا هر ساله شاهد رشد و بالندگی دختران کشورمان در میادین مختلف باشیم.

رئیس هیئت والیبال آمل با اشاره به اینکه آمل نیز از شهرهای والیبالی کشور است که از سالیان دور تاکنون بزرگان زیادی را تحویل جامعه ورزش داده است، بیان کرد: در آمل هم زنان علاقه‌مندی خاصی به این رشته ورزشی دارند و افراد زیادی هم‌اکنون مشغول تمرین و ممارست هستند.

این مسئول تصریح کرد: کمیته استعدادیابی والیبال بانوان مازندران هم هفته گذشته تعداد 20 نفر از برترین‌های این رشته ورزشی در بین دختران را از شهرهای مختلف برای اعزام به مراحل آزمون و تست‌گیری فدراسیون والیبال در رده‌ نوجوانان مهیا کرده است.

کوچک‌زاده اظهار کرد: روزهای پایانی هفته گذشته هفته گذشته این افراد به تهران اعزام شدند که چهار والیبالیست آملی بودند.

رئیس هیئت والیبال آمل بیان کرد: مربی این گروه اعزامی به تهران لیلا گلچین از بانوان پیشکسوت و صاحب‌نظر در رشته والیبال بوده است.

این مسئول گفت: مسئولان با توجه بیشتر به رشته ورزشی والیبال در بین آقایان و بانوان می‌توانند روز به روز بر رشد و توسعه این ورزش زیبا بیفزایند.
فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار