کد خبر: ۱۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸ 13 March 2015
معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره برنامه های مبارزه با فساد گفت: برنامه وسیعی از سوی دولت برای مبارزه با فساد و بویژه زمین خواری، جنگل خواری و کوه خواری در استانهای شمالی تهیه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مجید انصاری در حاشیه افتتاح بزرگترین پروژه پرورش ماهی در قفس دریای خزر در نوشهر در جمع خبرنگاران درباره برنامه های دولت برای ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد گفت: مبارزه با مفاسد مسئله بسیار مهمی است و دولت از آغاز با دستور رئیس جمهور و مسئولیت معاون اول، مسئله مبارزه با فساد بطور عام و مبارزه با بحث زمینخواری، تخریب جنگل و به تعبیر مقام معظم رهبری حتی کوه خواری را در دستور کار قرار داده است.

وی اظهار داشت: بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری مجددا این موضوع در دولت مطرح شد و برنامه وسیعی برای مبارزه با پدیده زمینخواری و حتی کوه خواری با مرکزیت سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم، پشتیبانی مسئولان و دستگاههای امنیتی، قضایی نه تنها شاهد تخریب جنگل ها و کوهها نباشیم بلکه توسعه جنگل را نیز شاهد باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار