مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری یزد بابیان اینکه مطالعات مقدماتي خواهرخواندگي يزد و ۱۳ شهر جهان انجام‌شده است، گفت: ۳۲۵ میلیون دلار از محصولات استان یزد به خارج کشور صادرشده است
کد خبر: ۱۳۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 22 November 2015

به گزارش تابناک یزد،سید حسین دشتي اظهار داشت : مطالعات مقدماتي خواهرخواندگي يزد و 13 شهر جهان انجام‌شده است و دعوت از سفيران كشورهاي مختلف در ايران به استان يزد براي معرفي پتانسیل‌های استان ازجمله برنامه‌های در دست اقدام اين شورا است.

وی افزود: پذيرش و اعزام هیئت‌های تجاري و سياسي در 7 ماه گذشته، اعزام هیئت اقتصادي و سياسي به مجارستان و اتريش، راه‌اندازی پايگاه اطلاع‌رسانی و فعال كردن بخش‌های مختلف رسانه‌ای ازجمله فعالیت‌های شوراي هماهنگي روابط خارجي و ايرانيان خارج از كشور در استان بوده است.

دشتی با اشاره به رتبه سوم استان یزد در سهولت کسب‌وکار تصریح کرد: در 7‌ماهه سال جاری 325 میلیون دلار از محصولات استان به دیگر کشورهای جهان صادر شد که صنعت کاشی با سهم 61 درصدی، بیشترین صادرات را داشته است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری یزدگفت : شیشه با 5 درصد و میلگرد با 4 درصد رتبه‌های دوم و سوم صادرات استان یزد را به خود اختصاص داده‌اند.

قدس انلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار