طی 24 ساعت گذشته در اصفهان صورت پذیرفت:
تابناک: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: با تلاش امدادگران و نجاتگران این جمعیت برای 117 تن گرفتار در برف استان اصفهان اسکان موقت فراهم شد.
کد خبر: ۱۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵ 12 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، داریوش کریمی با اشاره به گزارش 18 حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر استان اصفهان اظهار کرد: بارش برف در 24 ساعت گذشته منجر به گرفتار شدن 117 تن از هم‌وطنان گردید که با تلاش 53 نجات گر و امدادگر این جمعیت در قالب 18 تیم امدادی خدمات لازم به حادثه دیدگان ارائه شد.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش هلال‌احمر استان اشاره و تصریح کرد: در این مدت پنج مورد حادثه برف و کولاک، هشت مورد حادثه جاده‌ای، سه مورد خدمات حضوری و 2 مورد حادثه شهری توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر پوشش داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان بابیان اینکه در صورت مواجهه با خطر و حادثه ابتدا باید خونسردی و آرامش خود را حفظ کنیم، یادآور شد: هم‌وطنان می‌توانند در هنگام بروز حادثه و نیاز به خدمات امدادی در هر زمان از شبانه‌روز با شماره 112 ندای امداد جمعیت هلال‌احمر تماس بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار