به همت گروه دانشجویی باران اجرا می شود
گروه دانشجویی باران طرح جمع آوری اقلام ضروری را با همت خیران برای کمک به 40 خانواده از مناطق محروم مشهد برگزار می کند.
کد خبر: ۱۳۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 19 November 2015
دبیر گروه دانشجویی باران در گفت و گو با خبرنگار تابناک رضوی درخصوص طرح جمع آوری اقلام ضروری برای خانواده های مناطق محروم گفت: در این طرح کالاهای مورد نیاز از جمله برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، حبوبات، روغن، رب، کنسرو ماهی، قند، شکر، نمک و چای برای 40 خانواده ساکن در مناطق محروم شهر مقدس مشهد جمع آوری خواهد شد.
وی با بیان این که طرح مذکور با همکاری گروه دانشجویی باران دانشگاه صنعتی سجاد مشهد و همت دیگر خیران استان برگزار می شود افزود: سبد کالا برای هر خانوار به ارزش دو میلیون و 500 هزار ریال خواهد بود که 9 آذر سال جاری همزمان با اربعین حسینی میان آنان توزیع خواهد شد.
محمود گلمکانی با اشاره به برگزاری طرح جمع آوری اقلام ضروری برای دومین سال پیاپی تصریح کرد: افزایش در میزان کالاها در مقایسه با سال گذشته عمده ترین تفاوت این طرح در سال جاری است.
وی در این خصوص اظهار کرد: معین کردن اقلام و کالاهای مورد نیاز در فهرستی معین و اطلاع رسانی پیوسته از میزان هزینه جمع آوری شده و نیز اخبار مربوط به طرح به صورت برخط از طریق سایت گروه دانشجویی باران به نشانی www.barang.ir و نیز کانال رسمی این گروه با مشخصه Telegram.me/barang از دیگر تفاوت های این طرح در سال جاری است که می توان به آن اشاره کرد.
دبیر گروه دانشجویی باران با تاکید بر لزوم حمایت خیران از این طرح خدا پسندانه اذعان کرد: خیران می توانند مبلغ مورد نظر خود را به حساب بانک ملت 5037505652 و یا کارت بانکی به شماره 6104337956997728 به نام خانم علی یاری نسب واریز کنند.
گلمکانی افزود: خیران و نیز متقاضیان مشارکت در اجرای طرح جمع آوری اقلام ضروری خانواده های مناطق محروم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 36029000 داخلی 147 و نیز شماره همراه 09157630980 تماس بگیرند.
گروه دانشجویی باران پس از تنظیم اساسنامه در سال 1382 با هدف بالا بردن حس مسوولیت پذیری، ایجاد بینش اجتماعی و نیز ایجاد بستری مناسب برای کمک های مادی و معنوی اقشار مختلف به ویژه دانشگاهیان تشکیل شد.
در حال حاضر بارش پر مهر باران در 8 مرکز بهزیستی شامل 3 مرکز دخترانه و 5 مرکز پسرانه ادامه دارد.
اعضای گروه دانشجویی باران متشکل از دانشجویان دانشگاه های گوناگونند که با برگزاری کلاس های آموزشی کودکان در مراکز شبانه، تشکیل تیم های آموزشی ثابت و حضور هفتگی و نیز برگزاری جشنواره های مختلف استانی و کشوری و کسب رتبه توانسته اند گامی موثر در راه پیشرفت و تعالی علمی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و هنری فرزندان این مرز و بوم بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار