مدیر کل منابع طبیعی فارس از اختصاص دو میلیارد تومان برای طرحهای منابع طبیعی در سه شهرستان فارس خبرداد.
کد خبر: ۱۳۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 18 November 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:مهرزاد بوستانی با اشاره به سفر رییس سازمان جنلگها به استان فارس گفت: در این سفر از طرح های آبخیزداری و منابع طبیعی شهرستانهای قیر، فیروزآباد و فراشبند بازدید شد.

وی ادامه داد: در این رابطه دو میلیارد تومان برای این طرحها اختصاص یافت که از این میزان ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان مربوط به شهرستان فراشبند، ۶۰۰ میلیون تومان شهرستان قیر و مابقی مربوط به شهرستان فیروزآباد است.

مدیر کل منابع طبیعی استان فارس اظهار داشت: در شهرستان قیر و فراشبند اعتبار تخصیص یافته باید در حوزه های آبخیزداری هزینه شود و در شهرستان فیروزآباد این اعتبار باید در حوزه صیانت و مدیریت جامع منابع طبیعی اختصاص یابد.

بوستانی در خصوص مدیریت جامع منابع طبیعی گفت: این اعتبار باید در حوزه منابع طبیعی شامل پوششهای گیاهی، تغذیه مصنوعی، چرای دام، غنی سازی جنگل، افزایش پوششهای گیاهی هزینه شود.

وی با اشاره به ملاقات مردمی رییس سازمان جنگلها در شهرستان فراشبند افزود: در این دیدار مردم مشکلات خود را که اغلب در حوزه زمین بود عنوان کرده که در این رابطه هیات کارشناسی مشخص و از هفته آینده به شهرستان مذکور اعزام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار