فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: تمام فعالیت‌های نامزدهای انتخاباتی در مشگین‌شهر رصد و در پرونده آنان درج می‌شود، بنابراین باید نامزدها از تبلیغات زودهنگام که غیرقانونی است پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۲۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰ 16 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشگین‌شهر، ابراهیم امامی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در سال انتخاباتی، مهم‌ترین اصل حضور حداکثری مردم در جو انتخاباتی سالم و به دور از تنش‌های حاشیه‌ای است که این حضور بیانگر اتحاد انسجام و اشاعه اقتدار ملت ایران در منطقه و جهان است.

وی تصریح کرد: دولت به عنوان مجری انتخابات تمام جوانب را برای برقراری انتخاباتی سالم و با شکوه لحاظ کرده و در این راستا التزام عملی به قانون مورد توجه دولت است و تمام کارگزاران و نهادهای دولتی باید در این زمینه فعالانه و هوشمندانه عمل کنند.

امامی با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی زود هنگام افزود: نامزدهای انتخاباتی به عنوان داوطلب برای ورود به مجلس و وضع قانون، خود باید عامل به قانون باشند و در این راستا تمام فعالیت‌های نامزدهای انتخاباتی رصد و در پرونده آنان درج می‌شود بنابراین از تبلیغات زود هنگام که غیرقانونی است پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر قانون را به عنوان فصل الخطاب در برگزاری انتخابات سالم دانست و گفت: تجارب گرانقدر نظام جمهوری اسلامی ایران در 9 دوره برگزاری انتخابات نشان می‌دهد که بی قانونی، تخریب چهره‌های افراد خدمتگزار و ایجاد تنش و درگیری راه به جایی نمی‌برد و رأی مردم فهیم و هوشمند تعیین کننده نتیجه انتخابات است.

امامی با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: هدف امام راحل از تشکیل بسیج، تکیه بر نقش محوری مردم بود به طوری که همت بالای بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس، سند محکمی بر تعهد این قشر پاسدار و حافظ نظام مقدس اسلام است که ما باید همواره قدردان زحمات و تلاش این افراد باشیم.

وی عملکرد دولت را با توجه به فشار تحریم‌ها و رکود اقتصادی متأثر از قیمت پایین نفت، مثبت خواند و گفت: با توجه به اصل 44 قانون اساسی و ممنوعیت ورود دولت به سرمایه‌گذاری‌های کلان در مناطق مختلف کشور، چابک سازی منابع انسانی در دستور کار دولت است و امورات مختلف با واگذاری به بخش خصوصی اداره و رونق گرفته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار