کد خبر: ۱۲۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 15 November 2015

معاون فنی و عمرانی شهردار کرج گفت: خدمات عمرانی در کرج شتاب بیشتری را به خود می‌گیرد.

علی‌اصغر کمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کلانشهر کرج با توجه به مرکز بودن استان هنوز در بسیاری از خدمات با فقر مواجه بوده و فاقد استانداردهای لازم است.

وی ادامه داد: مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید تلاش کنند تا خدمات را در بخش‌های مختلف به روز کرده و مسیر توسعه و تحولات اساسی را در این کلانشهر به درستی طی کنند.

معاون فنی و عمرانی شهردار کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جمعیت کرج روز به روز در حال افزایش است، ‌افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان خدمات در این کلانشهر متناسب با جمعیت شده و بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

کمالی‌زاده گفت: هم‌اکنون این شهرستان در بسیاری از خدمات با فقر مواجه است و لازم است با شناسایی کمبودها و براساس اولویت‌ها خدمات را در مناطق مختلف کرج به روز کنیم.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی‌ها در مناطق مختلف باید یکسان باشد خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه خدمات از مهمترین مسائلی است که باید همیشه مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

معاون شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به بحث ترافیک و تلاش برای رفع این معضل اشاره کرد و افزود: یکی از معضلاتی که هم‌اکنون کلانشهر کرج با آن مواجه است ترافیک است که متأسفانه مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

کمالی‌زاده بیان داشت: رفع این معضل نیازمند اقدامات کارشناسی شده است چرا که در غیر اینصورت در آینده نه چندان دور با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.

وی افزود: البته تاکنون اقداماتی نظیر احداث تقاطعات غیر هم‌سطح انجام شده است که توانسته در کاهش این معضل تأثیرات بسیاری را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار