دو خبرنامه تابناک گیلان (31+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که سی و یکمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۲۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 15 November 2015

روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که سی و یکمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.


تابناک گیلان: برگزاری جلسات انتخاباتی تحت عناوین مختلف همواره یکی از مباحث و چالش‌های مطرح در رسانه ها به عنوان نوعی فعالیت انتخاباتی پیش از موعد قانونی تبلیغات  بوده است.

همواره چندین ماه مانده به انتخابات، تبلیغات زود هنگام نامزدهای احتمالی نمایندگی مجلس را مشاهده می نمائیم. در این مدت عده ای مخالف این رویه هستند و عده ای هم به آن دامن می زنند با این وجود اخبار و فعالیت های نامزدهای انتخابات در شبکه های اطلاع رسانی به صورت گسترده منتشر می گردد.

در ادامه اشاره ای به مطرح ترین کاندیداهای مطرح در حوزه های انتخاباتی شهرستان رشت خواهیم داشت و در قسمت های بعدی که در روز های آتی منتشر خواهد شد دیگر حوزه ها را مورد بررسی قرار می دهیم:



حسن تامینی:در اولین حضورش در انتخابات بسیارانی کوشیدند برای او نقشی در وقایع سال ۷۸ کوی دانشگاه بتراشند. اما او در مرحله دوم به مجلس راه یافت و با ارائه چهره ای متعادل و موجه چهارسال بعد و در آستانه نوروز ۹۱ نفر اول انتخابات رشت شد تا ثابت کند مردمی بودن مهمترین ابزار هر نماینده ای است.
تامینی از معدود نمایندگان گیلانی است که حدود وظایف و اختیارات نمایندگان را رعایت می کند و در کار قوه مجریه و عزل و نصب های استان و شهرستان مداخله نمی کند. نجابتی که او در این زمینه از خود بروز می دهد البته می تواند مانند تیغ دو دم عمل کند. چون متاسفانه برخی از موکلین نیز بدعادت شده و خواستار دخالت نمایندگان در امور جاری استان هستند.هرچند که آقای نماینده باید بین این رفتار درست و انفعال مرز گذاری جدی کند.

جبارکوچکی نژاد:نماینده اصولگرای رشت که البته با بینش سیاسی خاص خود به دام حامیان احمدی نژاد و پایداری نیفتاد.

دفتر او در نزدیکی باغ محتشم شلوغ ترین و پرترددترین دفتر یک نماینده در گیلان است و توصیه نامه های او معمولاً در ادارات استان ذی نفوذ اند.
کوچکی نژاد دو دوره نماینده رشت است و عده ای بر این باورند که شانس او در دوره آینده با توجه به ورود رقبای مطرح اندکی کاهش خواهد یافت.البته عدم وثوق مردم در انتخابات شورای چهارم به همنام و برادرش در خور تحلیل های جدی تر نسبت به محبوبیت وی میباشد.

غلامعلی جعفرزاده: مهندس عمران و سیاستمدار ایرانی و نماینده رشت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، او در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات عضویت دارد.

وی پدیده انتخابات گذشته بود که در مرحله دوم توانست با حمایت ستاد انتخاباتی دکتر تامینی جواز حضور در مجلس را بدست آورد.

xwkduqsyf9tx8db8jvjv

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا عباسی:متولد ۱۳۳۸ و مدرس حوزه و دانشگاه می باشد. مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان، نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران، نمایندگی ولی فقیه در دانشکده شهید مطهری و مسئول حوزه علوم اسلامی دانشجویی شهید بهشتی واحد کرج در کارنامه ایشان به چشم می خورد

photo_2015-11-14_12-15-42

سردار سیدعلی آقازاده:نماینده مردم رشت در مجلس هشتم، فرمانده سابق بسیج و ناحیه انتظامی گیلان، مدرس دانشگاه؛ سردار آقازاده دارای محبوبیت خاصی در بین مردم رشت است

jamshidi

آقا سیدعلی” شهرباران مدیری مقتدر، متواضع و با کارنامه درخشان در دوران دفاع مقدس و پس از آن است، مردی که در دوره گذشته نیز با حدود هزار و ۲۰۰ رای از نمایندگی مجلس بازماند

 

سردار آقازاده با کمک دوستان انقلابی‌اش یکی از شانس‌های تصدی کرسی حوزه انتخابیه رشت در مجلس دهم است، وی در کنار سردار علیزاده در انتخابات گذشته رشت تأکیدشان بر برخورد با خرید آرا و تخلفات برخی کاندیداها بود.

وی فردی بی‌حاشیه، با اخلاق و مردمی است

jamshidi

رضا جمشیدی چناری:عضو شورای شهر رشت و هیات علمی دانشگاه گیلان که با انتخابات شورای شهر و با رای خیره کننده ای که در سایه حمایت های مردمی، اصلاح طلبان و همچنین پشتیبانی یکی از نمایندگان شهرستان رشت به دست آورد به عرصه سیاسی رشت پا گذاشت و ریاست اولین سال دوره چهارم شورا را بر عهده گرفت اما با گذشت زمان کم کم با انتقادات و هجمه های زیادی روبه رو شد که منجر به از دست رفتن صندلی ریاستش شد

سیدولی‌اله عظمتی:دکترای مدیریت استراتژیک و فرماندار سابق رشت، فرد محبوب خانواده‌های شاهد و ایثارگر؛ فردی که هم برادرش و هم برادر همسرش در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند

azemati

عظمتی، فرمانداری و فرماندهی سپاه را در چند شهرستان گیلان سپری کرده و جوان‌گرایی و بها دادن به نیروهای متخصص از مهمترین ویژگی‌های وی است، وی به مدیر جهادی و مقتدر معروف است و در دوران فرمانداری‌اش در مرکز گیلان ثابت کرد که هرگز به جناح و فرد خاصی و حنجره‌های اجاره‌ای باج بده نیست و منافع مردم برایش مهمترین است.

در حالیکه شورای سوم رشت منحل شد، فرماندار رشت در مصاحبه‌ای تاریخی پرده از بسیاری از هشدارهایش برداشت و بار دیگر برای همه ثابت شد که یکی از پاکدست ترین فرمانداران گیلان، عظمتی بوده است.

عظمتی در حالیکه سالها فرماندار مرکز گیلان بود و در حوزه اشتغال‌زایی فعالیت‌های زیادی انجام داد برای اشتغال دو فرزند پسر تحصیل‌کرده خود کاری نکرد و اشتغال جوانان را به استخدام و پست‌های فامیلی ترجیح داد.

وی این روزها طرفداران بسیاری علی رغم بخش مرکزی در بخش‌های دیگر دارد و بیشترین اقبال وی در بین بخش‌ها مربوط به بخش کوچصفهان است.بسیاری عظمتی را رکوددار کسب آرا در انتخابات آتی می‌دانند. امری که باید منتظر ماند و نتیجه را دید

139203240951

حجت الاسلام سیدرضا مطهری:رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه و امام جمعه موقت کیاشهر و خشکبیجار، متولد روستای پشکه پائین محله بخش کوچصفهان بوده و از یک خانواده مذهبی است.

حضور وی در سخنرانی های کشوری و عضویت در کانون خطبای کل کشور او را به یک چهره فرا استانی تبدیل کرده است. وی از شاگردان آیت ا… فومنی بوده و در بین نیروهای ارزشی و ولایی از مقبولیت خاصی برخوردار است. فعالیت های فرهنگی ورزشی مطهری به علاوه سخنرانی های او در سراسر شهرستان رشت او را تبدیل به یک از گزینه های مطرح برای حضور در بهارستان تبدیل کرده است / گیلنا




اعتقادی به این حرف ندارم که جریان اصولگرایی مرده ، این حرف بی ربطیست ؛ کسی بگوید جریان اصلاح طلبی مرده است آن هم بی ربط است

تابناک گیلان:
عضو مجمع راهبردی استان گیلان در ارزیابی از شانس نامزدهای منسوب به دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا در انتخابات مجلس گفت:در هر حال جامعه ما به دو جریان وصل است،جریان اصلاح طلب و جریان اصولگرا . من به شخصه اعتقادی به این حرف ندارم که جریان اصولگرایی مرده ، این حرف بی ربطیست ؛ اگر کسی بگوید جریان اصلاح طلبی مرده است آن هم بی ربط است.




چون ما نشان های زیادی داریم .به طور مثال در انتخابات 24 خرداد 92 دیدیم که جریان اصلاح طلبی نه تنها نمرده ، بلکه خیلی هم زنده است و کمتر از 72 ساعت می تواند رییس جمهور انتخاب کند.

وی تصریح کرد:کسانی که در کشور خدمت کردند،محکومیتی در دادگاه ها ندارند و توانستند سالیان سال خدمتگذار این نظام و انقلاب باشند به دور از این وصله های ناچسب جریان های سیاسی ، اگر صلاحیتشان تایید شود و به عنوان نمایندگان واقعی مردم کاندید شوند و حضور پیدا کنند.من فکر می کنم که رویکرد مردم اکنون به سمت اصلاح طلبان است .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
تاریخ انقضا آقای تامینی با وعده وعید تو خالی به پایان رسید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
از آقای علی نعیمی کرارودی چه خبر؟ ورود می کند یانه
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
البته آقای فرماندار انتصابات فامیلی دیگه داشته که تابناک از ش بیخبره مثل اینکه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
انتصابات عظمتی دخترش لیسانس میکروبیولوژی در آممزش پرورش رشت معلم قرآن پسرش کارمندفرمانداری دامادش کارمند فرمانداری جهت اطلاع
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
انتصابات عظمتی دخترش لیسانس میکروبیولوژی در آممزش پرورش رشت معلم قرآن پسرش کارمندفرمانداری دامادش کارمند فرمانداری جهت اطلاع
سلیمان اختیار نصب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
یک روزی فرزند شهیدا بیان کلاس همه این ادا اصولهای طرفداران شهادت و شهید کنار میره انوقت باید دید که این اقایون نان خور از نام شهدا و جنگ و شهادت با یادگار شهید چه خواهند کرد؟ اونوقت از برخورداشون به ما خبر بدید
به نظرتون با حضور فرزند شهید و جانباز کنار میرن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار