سرپرست مدیریت تربیت‌بدنی و ورزش‌های همگانی شهرداری مشهد از راه‌‌اندازی موزه ورزش برای نخستین بار در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 15 November 2015
مجتبی مجد فریمانی در نشست خبری اعلام برنامه‌‌های معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در سالن اجتماعات این اداره، اظهار کرد: تدوین بسته جامع ورزش در مدارس با همکاری آموزش و پرورش، تدوین راهکارهای تعامل مسجد و ورزش، راه‌‌اندازی باشگاه فرهنگی جوان مردان و تولید کتاب و محصولات رسانه‌‌ای همراه با تدوین و اجرای بسته جامع ورزش در مجتمع‌های مسکونی از جمله فعالیت‌هایی است که پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: از مهم‌ترین فعالیت‌های این معاونت، فعال شدن موزه ورزش محسوب می‌شود چراکه این موزه برای نخستین بار در مشهد همراه با فرهنگ‌سرای ورزش راه‌اندازی و احداث می‌شود.

سرپرست مدیریت تربیت بدنی و ورزش‌های همگانی شهرداری مشهد یادآور شد: امسال 450 ایستگاه ورزشی پارکی، 3710 دستگاه بدنسازی پارکی، 193 میز پینگ‌پنگ، 87 میز فوتبال دستی و 11 ایستگاه ورزشی پارکی ویژه معلولان شامل 55 دستگاه ورزشی پارکی نصب شده است.

مجد فریمانی با تاکید بر اینکه 279 مسجد به متراژ بیش از 28 هزار متر مربع تجهیزاتی از جمله 276 میز پینگ‌پنگ، 275 میز فوتبال دستی، 7280 متر مربع تاتامی، 98 ست آمادگی جسمانی و بدنسازی و 43 تخته دارت شده‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین 25 حوزه علمیه به متراژ 31 هزار مترمربع به 23 میز پینگ‌پنگ و 500 متر مربع تشک تاتامی مجهز شده است.

وی از احداث 32 سالن ورزشی چندمنظوره خبر داد و گفت: پنج مجموعه ورزشی نیز به متراژ بیش از 10 هزار متر مربع در دست احداث است.

مجد فریمانی با تاکید بر اینکه برگزاری هفتمین المپیاد ورزشی محلات مشهد از 50 درصد رشد برخوردار بوده است بیان کرد: 18 هزار و 683 جلسه مورد استفاده تیم‌‌های ورزشی آزاد قرار گرفت و تیم‌‌های ورزشی مساجد نیز با برگزاری 5500 جلسه از مجموعه‌‌های ورزشی بهره‌مند شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار