معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با ابراز تاسف از اینکه مجوز استخدام کارشناس و متخصص رادیولوژی وجود ندارد، گفت: این در حالی است که در بخش رادیولوژی با کمبود نیرو مواجه هستیم.
کد خبر: ۱۲۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 12 November 2015

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با ابراز تاسف از اینکه مجوز استخدام کارشناس و متخصص رادیولوژی وجود ندارد، گفت: این در حالی است که در بخش رادیولوژی با کمبود نیرو مواجه هستیم.

به گزارش تابناک تبریز، سعید شبستری در همایش روز جهانی رادیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز خواستار ایجاد اداره نظارت بر رادیولوژی شد و گفت: ضروری است وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به طور جدی به موضوع نظارت بر رادیولوژی ورود کند.

با اشاره به عدم پوشش هزینه های رادیولوژی توسط برخی بیمه ها، عنوان کرد: بیمه ها باید رادیولوژی را هم تحت پوشش قرار دهند تا مردم فشار بیشتری متحمل نشوند.

وی خواستار ایجاد عدالت در دانشگاه ها شد و گفت: حق و حقوق بخش رادیولوژی تحت الشعاع قضایای پرستاران قرار گرفت و انصاف نیست حق اشعه پرتوکاران پرداخت نشود.

شبستری با بیان اینکه رانت خواری هزار میلیاردی در زمان دولت گذشته حاکی از عدم وجود نظارت کافی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه همین رانت خوارها امروزه در مقابل قانون گردن کلفتی می کنند و به نوعی جایگاه شاکی و متشاکی عوض شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید رشته های مرتبط با رادیولوژی در استان ایجاد شود تا دانشجویان این رشته انگیزه ای برای ادامه تحصیل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در تمامی بخش های استان از دانشگاه گرفته تا بیمارستان و صنعت از تکنولوژی و ابزارهای قدیمی استفاده می شود که نیاز است هر کدام از بخش ها برای تهیه دستگاه های جدید با تکنولوژی روز دنیا، اقدام کنند.

شبستری با اشاره به کسری ۲۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پایان دولت قبلی، گفت: در زمان دولت گذشته به تعداد زیادی دستگاه های به درد نخور خریداری شده بود و این کسری بودجه در حالی در تمامی بخش ها وجود داشت که قیمت نفت در آن زمان بسیار بالاتر از الان بود.

وی در پایان با عنوان اینکه دولت تدبیر و امید در حالی کشور را تحویل گرفته است که حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام وجود داشت، گفت: تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا استان را از نظر انواع شاخص ها را جزو پنج استان برتر کشور کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار