رئیس آموزش و پرورش بهشهر جزییاتی از خودکشی دانش‌آموز 15 ساله در این شهرستان را بیان کرد.
کد خبر: ۱۲۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 12 November 2015
قربانعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: مهرشاد نوجوان رستمکلایی که دانش‌آموز پایه نهم بوده است ساعت 4 عصر یکشنبه 17 آبان در اتاق خود دست به خودکشی می‌زند و این درحالی است که ساعت 12:30 بدون هیچ مشکلی از مدرسه به منزل بازگشته و ناهار می‌خورد و به اتاقش می‌رود که گویا بعد از غیبت طولانی او؛ خانواده مشکوک شده و پس از مراجعه به اتاقش با جنازه حلق آویز شده وی روبرو می‌شوند.
اصغری اظهار کرد: شنیده‌ها از 2 تن از همکلاسی‌های وی حاکی از آن است که صبح یکشنبه در مدرسه، فرشاد به همکلاسی خود می‌گوید که به زودی پلوی سوم (غذای مراسم ختم یا ترحیم) مرا می‌خورید اما دوستانش این حرف وی را به حساب شوخی گذاشتند.
وی افزود: مادربزرگ فرشاد که رابطه صمیمی با او داشت در مراسم ترحیم در مویه‌های خود می‌گفت که فرشاد بسیار مهربان و همیشه در انجام کارها کمک حالم بود.
اصغری با ابراز تأسف از این حادثه گفت: فرشاد از لحاظ روانی در سلامت کامل بوده اما متأسفانه در سنین نوجوانی احساس بر عقل غالب است و بر مبنای احساس بسیار عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه پیکر این دانش‌آموز 15 ساله ساعت 3 عصر روز 18 آبان در بهشهر تشییع شد، گفت: از خداوند منان برای خانواده و داغدیدگان وی صبر جمیل درخواست می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار